Cok sagolun kıymetli yorumlarınız icin cansin159, atilla_ky,RUZGARIMM ,*.REYHAN.*,::ASLI:: ,Kerim Can ve ByGeNc kardeslerim ayrı ayrı tesekkür ederim.. HAYIRLI RAMAZANLAR.
Bir aşk bulsam, yağmurunda ıslansam Bir dost bulsam, irfanında beslensem
Yalnızlığım bitermola ki?