Giriş yapmadınız.

1

Wednesday, 19.06.2013, 00:12

umut yolcusu gidiyorum

Umut Yolcusu belirtilen dosyaları ekledi:

2

Wednesday, 19.06.2013, 01:04

Emeginize sağlık güzel olmuş sayet ufak tefek eksiklikler tespit ettim ama zamanla düzeltirsiniz sanırım :)

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 19.06.2013, 08:19

Umut Yolcusu...emeginize saglık paylasım icin tsk.ler

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 19.06.2013, 16:28

Sade ve hoş olmuş :)
paylaşım için teşekkürler...

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 19.06.2013, 19:29

Ellerinize sağlık güzel paylaşım için tşkrler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

6

Wednesday, 19.06.2013, 20:17

hos umut yolcusu paylasim icin tskler

  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 19.06.2013, 22:25

emeginize saglık paylasım için tsk.ler

8

Thursday, 20.06.2013, 10:02

Emeğinize sağlık...
Paylaşım için teşekkürler...

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

9

Friday, 21.06.2013, 00:34

Emeğinize sağlık paylaşım için tşklr........

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

10

Friday, 21.06.2013, 12:14

Emeginize sağlik Umut Yolcusu güsel paylasim için tskkr ederim :thumbup:
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 21.06.2013, 14:59

bence en kullanışlı faltcast teması budur diorum.koyu renk sade ve kullanışlı tercihi bol olur inşallah.
ellerine sağlık UMut Yolcusu,güzel emek paylaşımına çok tşk ediyorum.

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 21.06.2013, 16:03

Elinize emeğinize sağlık paylaşımınız için teşekkürler
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

13

Friday, 21.06.2013, 21:12

ZENoBIA çok teşekkürler çok naziksiniz

14

Friday, 21.06.2013, 21:56

emegine saglik umut yolcusu,paylasım için tsk ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

15

Monday, 28.10.2013, 17:04

Paylaşım için tşklr..