Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Thursday, 13.06.2013, 23:07

Flatcast Fcp Tema.peceli kadın.Kerim Can

Kerim Can belirtilen dosyaları ekledi:
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 14.06.2013, 01:04

Kullanışlı bir tema olmuş, yazılarada güzel bir canlılık gelmiş ellerinize sağlık ;)
Emeğini paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle ^^

  • "renksizgazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 14.06.2013, 02:05

Kerim..emeginize yureginize saglık cok guzel calısma olmus tsk.ler

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 14.06.2013, 09:44

sade hoş ve renkler mükemmel bir uyum içinde (:
emek ve paylaşım için teşekkürler ..

5

Friday, 14.06.2013, 11:37

Tşk.ederim güzel yorum ve beyeninize, TurkEce/GnL,Ata,qupido,yorum yazan elinize saglık,yüreğinize saglık,
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

6

Friday, 14.06.2013, 15:48

ilk shop calismanin kerimcan tbrler sevindim iyi gidiyorsunuz ellerine saglik paylasim icin tskler

7

Friday, 14.06.2013, 17:12

Emeğinize sağlık...
Paylaşım için teşekkürler...

8

Friday, 14.06.2013, 20:11

Tşk ederim güzel yorumunu reyhan evet ilk shop denemem yardımına cok tşk ederim,sizede tşk ederim aslı yorum yazan elinize saglık,
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

9

Saturday, 15.06.2013, 20:28

Guzel calisma olmus emekler icin tsklr...

10

Saturday, 15.06.2013, 20:34

:) rica ederim kerimcan severek yardima kostum arkadasim indirim sayiside baktim daha iyisini gelceni inaniyorum bende yola devam ^^

cansin159

Moderatör

  • "cansin159" bir kadın

Mesajlar: 4,058

Kayıt tarihi: Mar 29th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

11

Saturday, 15.06.2013, 20:40

emeklerinize saqlık kerim.can
qüzel bir çalışma olmuş

12

Saturday, 15.06.2013, 22:43

Tşk ederim güzel yorumunuza,okan,cansin159,yorum yazan elinize saglık,Evet Reyhan severek yardimima koştuğunu biliyorum,Tşk ederim arkadaşım,inş. daha iyileriş gelecek :)
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

..*ALI-CAN*..

Orta Düzey

  • "..*ALI-CAN*.." bir erkek

Mesajlar: 210

Kayıt tarihi: Jun 6th 2013

  • 1378575
  • Özel mesaj gönder

13

Sunday, 16.06.2013, 11:31

Çalışmanız cok güzel ellerinize saglık ..
Kisinin kendini begenmesi, aklinin zayif olduguna delalet eder. / HZ.ALI

14

Sunday, 16.06.2013, 19:08

Tşk.ederim ali can,yüregine saglık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "06**ECE**" bir kadın

Mesajlar: 9,115

Kayıt tarihi: Dec 1st 2012

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 17.06.2013, 22:24

Emeğinize sağlık KERİMCAN.
Sade ve hoş bi çalışma olmuş.Güzel emek ve paylaşım için teşekkürler.
Şeytanla Her Savaşa Korkusuzca VARIM ...
İnsan Şeytanlaşırsa ...
İşte...! Ondan KORKARIM ...

  • "bulent-06" bir erkek

Mesajlar: 4,674

Kayıt tarihi: Jun 15th 2013

Konum: polatlı

  • Özel mesaj gönder

16

Monday, 17.06.2013, 22:57

emeginize saglık paylasım için tskler

17

Tuesday, 18.06.2013, 00:17

Tşk.ederim güzel beyeni ve yorumuna ece,yüreğine saglık,Tşk ederim bülent,agzına saglık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

mel0di

Profesyonel

  • "mel0di" bir kadın

Mesajlar: 1,231

Kayıt tarihi: Jun 7th 2013

  • Özel mesaj gönder

18

Tuesday, 18.06.2013, 06:22

elinize saglık
Kızgınlığım geçerde
kırgınlığıma çare BULAMIYORUM....

19

Tuesday, 18.06.2013, 09:13

Tşk.ederim melodi
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

20

Sunday, 20.10.2013, 21:47

Emeginize saglik paylaşım için tşkler..