Giriş yapmadınız.

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın
  • Konuyu başlatan "((yesil-cimen))"

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 29.03.2013, 06:18

yesil cimen ucmuyor gönlüm Alaturka fcp

iyi günlerde kullanin arkadaslar..uzun bir aradan sonra umarim beyenirsiniz :)

[flash]http://hostarea.de/out.php/i295795_ucmuyorr.swf[/flash]


((yesil-cimen)) belirtilen dosyaları ekledi:
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

  • "_KaRa_YeL_61_" bir erkek

Mesajlar: 27

Kayıt tarihi: Dec 19th 2012

Konum: Bize Her Yer Trabzon SIKINTI yok yani :-)

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 29.03.2013, 06:21

Tekrar Hosgeldin ablam :-) Cok güzel bir calisma.. Ellerine ve emegine saglik.. :-) :1alkis: :1alkis: :1alkis:
http://radyobordomavi.blogspot.de

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın
  • Konuyu başlatan "((yesil-cimen))"

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 29.03.2013, 06:24

cok tesekkür ederim kardesim beyendigine sevindim ^^
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

H&M

Profesyonel

  • "H&M" bir kadın

Mesajlar: 1,924

Kayıt tarihi: Jun 11th 2012

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 29.03.2013, 08:56

Emegine saglık güzel bi çalışma olmuş... yeşil çimen paylaşım adına tşkler.... :1alkis:
Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren ! . . .

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 29.03.2013, 09:33

Emeginize sağlik güsel paylasim için tskkr ederim :thumbup:
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 29.03.2013, 10:23

Yeşilçimennnn hoşgeldin :_) Seni gördüğüme sevindim...
Ellerine sağlık, paylaşan yüreğine teşekkürlerimle ^^

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 29.03.2013, 10:28

Abla hoşgeldinn...seni tekrar burda gördüğüme sevindim :gulver:
Temalarını görmekde ayrı bir güzellik...teşekkürler güzel paylaşım için :rolleyes:

8

Friday, 29.03.2013, 12:42

Emeğinize sağlık paylaşım için tsklerr.

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın
  • Konuyu başlatan "((yesil-cimen))"

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

9

Friday, 29.03.2013, 17:09

::ASLI::; Melye, TurkEce/GnL,zeynoo35, H&M hepinize ayri ayri cok tsk ederim yorumlariniz beyenileriniz icin sag olun . Unutmusum tema yapmayi bildiklerimi tekrarliyayim istedim karayel kardesim benide heveslendirdi.. :)
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

Oqus Pokus

Moderatör

  • "Oqus Pokus" bir erkek

Mesajlar: 4,564

Kayıt tarihi: Jul 16th 2007

Konum: C:\Windows

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

10

Friday, 29.03.2013, 18:15

Tekrardan Hoşgeldiniz...

Ellerinize sağlık.

11

Friday, 29.03.2013, 18:22

Emğinize sağlık yeşil çimen paylaşım için teşekkürler.. :1alkis:
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

starlord_nl

Orta Düzey

  • "starlord_nl" bir erkek

Mesajlar: 440

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 29.03.2013, 18:48

:thumbup:
Güzel calisma olmus, emek ve paylaşıminiz için teşekkürler

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın
  • Konuyu başlatan "((yesil-cimen))"

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

13

Friday, 29.03.2013, 21:17

hosbuldum tesekkür ederim arkadaslar yorumlariniz icin tsekkürler..
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

Ateş_07

Profesyonel

  • "Ateş_07" bir erkek

Mesajlar: 2,202

Kayıt tarihi: Dec 6th 2012

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 29.03.2013, 22:20

güzel emek için teşekkürler

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

15

Friday, 29.03.2013, 22:32

Hoş geldiniz..

Elinize emeğinize sağlık çok hoş çalışma güzel paylaşımınız için teşekkürler....
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

16

Saturday, 30.03.2013, 00:35

Tekrar hoşgeldiniz Yeşil çimen.. ^^
ellerinize emeğinize sağlık,harika görünüyor temanız,çok begendimm,güzel emeğinize çok tşk ederim.. :1alkis:

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın
  • Konuyu başlatan "((yesil-cimen))"

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

17

Saturday, 30.03.2013, 00:42

ZENoBIA,.CANKIZ*.,Ateş_07 Hosbuldum tesekkür ederim sag olun yorumlariniz icin tskler..
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

BaBuSh

Orta Düzey

  • "BaBuSh" bir erkek

Mesajlar: 305

Kayıt tarihi: May 29th 2009

Konum: Hell

  • 1119615
  • Özel mesaj gönder

18

Saturday, 30.03.2013, 00:46

Seni Çalışmalarını Tekrardan Aramızda Görmek Gerçekten Çok Ama Çok Çok Güzel
Hoş Geldin Sefalar Getirdin Abla ^^

Çalışmalarında Sonsuz Başarılar Diler Devamlarını Fazla Beklemeden Görmek İsterim Haberin Olsun
Kîmseye Gerek' Yok Gölqém' Çok-ãsil Duruyor' Yâñımdâ..!

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

19

Saturday, 30.03.2013, 00:48

((yesil-cimen)) h.gniz emekleriniz icin cok tsklr..ayrica güzel olmus....

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın
  • Konuyu başlatan "((yesil-cimen))"

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

20

Saturday, 30.03.2013, 00:51

BaBuSh tesekkür kardesim yorumun icin bende sizleri gördügüme sevindim insallah vakit bulursan paylasim yapmaya calisirim..ama bayagi unutmusum tema yapmayi ilham gelirse devami gelir:)
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..