BaBuSh tesekkür kardesim yorumun icin bende sizleri gördügüme sevindim insallah vakit bulursan paylasim yapmaya calisirim..ama bayagi unutmusum tema yapmayi ilham gelirse devami gelir
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..