Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

CcC-onur-CcC

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "CcC-onur-CcC"

Mesajlar: 903

Kayıt tarihi: Mar 10th 2008

Konum: ALLATURKA ÞEHRÝ

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 15.08.2008, 23:08

Admin Bey Beni Mod Yapar mısınızzzzzzz??? :-) :)))

-admin bey

-efendim

-beni mod yapın

-yaaa...neden

-doktorlar bi hastalık buldular bende,tedevisi yokmuş,

eğer hemen forumda mod olmazsan öleceksin dediler

-yaa öyle mi

-evet

-sen artık bi modsun

-hadi yaa

-eveettt (üye banlanır)



-adminn beni mod yap

+neden

-çünkü ben seçilmiş adamım

............................

- adminsiniz sanırım ben modluk için başvuru yapmaya gelmiştim de

+ daha önce modluk yaptın mı?

- hayır hep üyeydim ama artık mod modundayım

+ mod modundaymış .. kelime oyunlarıyla beni etkilemeye calışma

:hiding: ......................................... :lol:

-admin beni mod yap yaw

+oldu numara al sıradan

-tamam abi

+numaranız 1.567.980

-oldu abi sıra ne zaman gelir

;) .................................... :D

yeni üye : admin kardeş selam

admin : hoşgeldin foruma

yeni üye : ya bi maruzatım vardı da

admin : buyrun tabi yardımcı olmaya çalışayım

yeni üye : burada yetkililer, moderatörler falan var ben moderatör olmak istiyorum

admin : başka bi sıkıntınız var mı ?

yeni üye : yok allaha şükür

admin : nannn mannak bi git başımdan 12 mesajla moderatörlük senin neyine

yeni üye : istiyorum dediiiim

;) ................................................................... :lol:

admin : oldu şekerim admin yapıyım istersen

yeni üye : daha iyi olur

admin : banlanmadan yürü git

yeni üye : görüşcez

admin : hadi yavrum yürüüü

. :D .............. :roll:

-adminim selam

-selam

-benim bi mazuratım var

-neymiş

-beni mod yapsana

-modum mu oturturum



-meraba ben gecen gün modluk başvurusu yapmıştım ..aramadınız ben arayım dedim başınıza bişey geldi sandım ondan geldim

+ yok bişey olmadı iyiyiz biz

- tamam o zaman ben yarın gelip başliyim işe

+ hadi len..

:hiding: ............................................ :lol:

MankenManita

Orta Düzey

Mesajlar: 475

Kayıt tarihi: Aug 24th 2007

Konum: seyyyyyy kemmmm kuuuum ...nereydi yahfss:)(:

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 15.08.2008, 23:13

hahahahahah alemsin onurr iyimis bunlarrr :D

queeN

Profesyonel

Mesajlar: 414

Kayıt tarihi: Feb 23rd 2008

Konum: hym

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 15.08.2008, 23:27

hahahaaahha ciddden süper yaaaa emegine sagLık