Giriş yapmadınız.

  • "DJANTALYALI" bir erkek
  • Konuyu başlatan "DJANTALYALI"

Mesajlar: 103

Kayıt tarihi: May 21st 2008

  • 742030
  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 6.12.2012, 16:47

flatcast fcf tema sade bayan dsg antalyalı

BU EMEK HAZINNAZA AIITIR ILK CALISMASI OLDUGU ICIN BENIM PAYLASMAMI ISTEDI EMEGINE YAPAN ELERINE SAGLIK CANIM HAZNIM
DJANTALYALI belirtilen dosyaları ekledi:
SUSKUNLUGUM ASALETIMDIR

http://www.antalyalifm07.tr.gg/

Bu mesaj 2 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Melye" (6.12.2012, 17:29) düzenleme sebepleri: başlıktaki cümle konu içine alındı (başlığı mümkün olduğunca kısa tutalım lütfen)...


  • "DJANTALYALI" bir erkek
  • Konuyu başlatan "DJANTALYALI"

Mesajlar: 103

Kayıt tarihi: May 21st 2008

  • 742030
  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 6.12.2012, 16:58

hazın naz emegıne yapan ellerıne saglık artık senıde buraya uye yapalım ve boyle guzel calısmalarını beklıyoruz oyle her zaman ben paylasamam sende kendın paylas atyık IYIKI VARSIN IYIKI YANIMDASIN calısmaların devamını beklıyoruz
SUSKUNLUGUM ASALETIMDIR

http://www.antalyalifm07.tr.gg/

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 6.12.2012, 17:23

Ben emek verene öncelikle tşk edeyim,ellerine sağlık Hazınnaz,Antalyalı haklı kendi emeğinizi kendi adınız ile paylaşmanız çok daha güzel olur.En kısa sürede aramızda görmek dileğiyle.
Antalyalı emeğinize sağlık paylaşan yüreğe tşk ler.. :thumbup:

4

Thursday, 6.12.2012, 18:22

Paylasan arkadasa cok tesekkürler !!
WWW.Flatcast-Terapi.com

yoncam

Jüri

  • "yoncam" bir kadın

Mesajlar: 6,321

Kayıt tarihi: May 26th 2012

  • 1503088
  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 6.12.2012, 20:31

Paylaşım adına tşkler ellerinize sağlık :nazar:
Ben İnsanlığı İnsanlardan Öğrendim !!!

qupido

Jüri

  • "qupido" bir kadın

Mesajlar: 4,227

Kayıt tarihi: Sep 20th 2011

Konum: " Kusur arıyorsan,Bütün aynalar senin..."

  • 1555735
  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 7.12.2012, 10:53

Paylaşım için teşekkürler arkadaşınızın emeğine sağlık
yanlız temaya bakınca HAZINNAZ değil dsg antalyalı yazıyor
bu ne demek oluyor aceba?
kaçırdığım yada göremediğim bişey var mı? merak ettim
kusura bakmayın lütfen !!!
Sizin paylaşmanız sorun olur mu olmaz mı bilemiyorum ama tema kime aitse onun imzası olması gerek bence ...

Ateş_07

Profesyonel

  • "Ateş_07" bir erkek

Mesajlar: 2,202

Kayıt tarihi: Dec 6th 2012

  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 7.12.2012, 15:40

emek ve paylaşım için teşekkürler

8

Friday, 7.12.2012, 18:51

Paylaşım için teşekkürler..

Ateş_07

Profesyonel

  • "Ateş_07" bir erkek

Mesajlar: 2,202

Kayıt tarihi: Dec 6th 2012

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 16.12.2012, 12:57

emeklerinize sağlık