BU EMEK HAZINNAZA AIITIR ILK CALISMASI OLDUGU ICIN BENIM PAYLASMAMI ISTEDI EMEGINE YAPAN ELERINE SAGLIK CANIM HAZNIM
SUSKUNLUGUM ASALETIMDIR
http://www.antalyalifm07.tr.gg/
Bu mesaj 2 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Melye" (6.12.2012, 17:29) düzenleme sebepleri: başlıktaki cümle konu içine alındı (başlığı mümkün olduğunca kısa tutalım lütfen)...
hazın naz emegıne yapan ellerıne saglık artık senıde buraya uye yapalım ve boyle guzel calısmalarını beklıyoruz oyle her zaman ben paylasamam sende kendın paylas atyık IYIKI VARSIN IYIKI YANIMDASIN calısmaların devamını beklıyoruz
Ben emek verene öncelikle tşk edeyim,ellerine sağlık Hazınnaz,Antalyalı haklı kendi emeğinizi kendi adınız ile paylaşmanız çok daha güzel olur.En kısa sürede aramızda görmek dileğiyle.
Antalyalı emeğinize sağlık paylaşan yüreğe tşk ler..
Paylaşım için teşekkürler arkadaşınızın emeğine sağlık
yanlız temaya bakınca HAZINNAZ değil dsg antalyalı yazıyor
bu ne demek oluyor aceba?
kaçırdığım yada göremediğim bişey var mı? merak ettim
kusura bakmayın lütfen !!!
Sizin paylaşmanız sorun olur mu olmaz mı bilemiyorum ama tema kime aitse onun imzası olması gerek bence ...