Giriş yapmadınız.

  • "€fsunn" bir kadın

Mesajlar: 13,373

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,881

Thursday, 27.09.2012, 12:50

forumdaki Aktiflikliği :D
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

1,882

Thursday, 27.09.2012, 13:12

RUJUNUN RENGİNİ VE SON BABUSHLA TEMASINI :1kizçak:
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

  • "€fsunn" bir kadın

Mesajlar: 13,373

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,883

Thursday, 27.09.2012, 13:17

ictenligini sevimliligini ..(saygılıgını tıpkı diger yarınız gibi) :)
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

1,884

Thursday, 27.09.2012, 17:31

Avatarı :thumbup:

ZoRLuSevdaM

Profesyonel

  • "ZoRLuSevdaM" bir kadın

Mesajlar: 940

Kayıt tarihi: Mar 20th 2011

  • Özel mesaj gönder

1,885

Thursday, 27.09.2012, 22:57

Avatari :)
Aşk کєssiz___کevgĩ Dĩlsĩzdĩя _

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

1,886

Thursday, 27.09.2012, 23:49

Nickini (çok güzel bir nick)

1diablo

Profesyonel

  • "1diablo" bir erkek

Mesajlar: 991

Kayıt tarihi: Feb 15th 2012

Konum: Konstantiniyye

  • 1300761
  • Özel mesaj gönder

1,887

Friday, 28.09.2012, 01:32

sürekl bu baslıgai en son yorumu yapmasını :D
www.forumistatistik.com

  • "€fsunn" bir kadın

Mesajlar: 13,373

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,888

Friday, 28.09.2012, 10:04

AVATAR.. BİRDE 3 ZARINI HAVADA DURAN HARİKA :D
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

1diablo

Profesyonel

  • "1diablo" bir erkek

Mesajlar: 991

Kayıt tarihi: Feb 15th 2012

Konum: Konstantiniyye

  • 1300761
  • Özel mesaj gönder

1,889

Friday, 28.09.2012, 12:35

anaam o dudaklar ne güzelmiş öle :)
gercekten dudaklar dıyorum su an harıka görunuyor buradan :D
www.forumistatistik.com

  • "€fsunn" bir kadın

Mesajlar: 13,373

Kayıt tarihi: Mar 30th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,890

Friday, 28.09.2012, 13:05

dudaklara olan zafı :) diyecem artik seni her gördügümde... allam ya :D :D
Gönlüme kurulmuş Cehennem olsan,
En güzel Cennete değişmem seni !!!

1diablo

Profesyonel

  • "1diablo" bir erkek

Mesajlar: 991

Kayıt tarihi: Feb 15th 2012

Konum: Konstantiniyye

  • 1300761
  • Özel mesaj gönder

1,891

Sunday, 30.09.2012, 16:00

dudaklara olan zafı :) diyecem artik seni her gördügümde... allam ya :D :D


haha evet ama her dudaga değil :D
Bende üstteki ablanin canseverligini beendim sölimm :)
www.forumistatistik.com

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

1,892

Sunday, 30.09.2012, 16:12

Avatar tabiki :thumbup:

1,893

Sunday, 30.09.2012, 19:10

Kayit tarihi:D Dogum gunumden birgun oncesi:P
"Aci nereye" dokunduysa, "Dua oraya" olsun ..

1diablo

Profesyonel

  • "1diablo" bir erkek

Mesajlar: 991

Kayıt tarihi: Feb 15th 2012

Konum: Konstantiniyye

  • 1300761
  • Özel mesaj gönder

1,894

Monday, 1.10.2012, 11:15

Nicki benim cok hosuma gidiyo Sanki trakyalı diorum H harfini yazmayı unutmus gibi :D
www.forumistatistik.com

1diablo

Profesyonel

  • "1diablo" bir erkek

Mesajlar: 991

Kayıt tarihi: Feb 15th 2012

Konum: Konstantiniyye

  • 1300761
  • Özel mesaj gönder

1,896

Monday, 1.10.2012, 11:29

bende imzanı aldım cok hosuma gidiyodu belirteyim :)
www.forumistatistik.com

1,897

Monday, 1.10.2012, 11:35

:D bende zarlara göz kouydum bilesin :D

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

1,898

Monday, 1.10.2012, 11:36

üstteki ben seni komple aliim olurmu :haha:

1,899

Monday, 1.10.2012, 11:38

:ep:
üstteki ben seni komple aliim olurmu :haha:

al askusu ni demek :D bn de yanaktaki kalbi alam :ae:

1diablo

Profesyonel

  • "1diablo" bir erkek

Mesajlar: 991

Kayıt tarihi: Feb 15th 2012

Konum: Konstantiniyye

  • 1300761
  • Özel mesaj gönder

1,900

Monday, 1.10.2012, 11:53

bide üstteki üyenin zarlarıma göz koymasından korktum. :D

Nicki güzel hemi de :D
www.forumistatistik.com