1,837
Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
flatcast fcp Tema çıçeklı
GöNüL DosTu belirtilen dosyaları ekledi:
.
ÇİÇEKLERLE HOŞ BİR ÇALIŞMA OLMUŞ KADİR BEY...ELİNİZE,EMEĞİNİZE SAĞLIK...PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLERİMLE...
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]
öZLem AbLa YoRum Yazan ELıNe SaĞLıK
.
çok hoş olmuş,ç,çekler canlandırmış temayı,güzel emeğine çok tşk ederim.ellerine sağlık..
ZENoBIA AbLa YoRum Ve Düşüncen Içın Tşk EdeRım AcemıYım Anca BuKadaR YaPıYoRum
.
Emeğinize yüreğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
"Cahillerle tartışmaya girmeyin, Ben hiç yenemedim - (İmam-ı Gazali)"
firarmc Yorum Içın Tşk
.
€megine Saglik Güzel Olmus Yasar68
»-(¯`v´¯)-»!*!HAK €D€N€ N€F€S OLACAKSIN!*!»-(¯`v´¯)-»
Emeklerinize sağlık sade ve güzel çalışma olmuş...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...
Emeğinize sağlik güsel paylasim için tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.
tsk paylasim icin yureginize saglik...
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler.
eline saglik paylasim için teskler
Emeklerınıze saglık çok güzel bir çalısma olmus
Paylasıma sundugunuz için çok tesekür ederim
Emeğinize sağlık,paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler.
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''
emeginize saglik paylasim adina tskler..
Aşk کєssiz___کevgĩ Dĩlsĩzdĩя _
EMEĞİNİZE SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..
YoRum YaPan ARKadaşLaR Hepinize Çok Tşk Ederim ..
.
Emeklerinize sağlık ... Paylaşım adına teşekkürler ...