Giriş yapmadınız.

  • "Bizimhikayemizipek" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Bizimhikayemizipek"

Mesajlar: 27

Kayıt tarihi: Jul 13th 2012

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 13.07.2012, 21:04

Bizimhikayemizipek flatcast radyo teması 5

Bizimhikayemizipek belirtilen dosyaları ekledi:
  • tema5.fcp (386 Byte - 189 defa indirildi - en son: 6.01.2026, 02:06)

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 13.07.2012, 21:11

emeginize saglık cok guzel olmus paylasım icin tskler
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 13.07.2012, 21:29

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

  • "YıLDıZGöZLüM" bir kadın

Mesajlar: 38

Kayıt tarihi: Jun 29th 2012

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 13.07.2012, 23:01

emegine saglikkk paylasim için tskrlerr
http://bizimhikayemizfm.tr.gg/

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 14.07.2012, 16:23

Emegine yüregine saglık paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

6

Saturday, 14.07.2012, 17:42

emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

BizimHikayemiz

Profesyonel

  • "BizimHikayemiz" bir erkek

Mesajlar: 728

Kayıt tarihi: Jun 27th 2012

  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 14.07.2012, 17:57

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER ABLAM EMEĞİNE SAĞLIK...
http://bizimhikayemizfm.tr.gg/

8

Sunday, 15.07.2012, 00:01

Emeginize saglk paylaşım için tşk ettim ..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 6.08.2012, 19:47

emeğine yüreğine sağlık İpek çok tşk ler..

s.o.n.b.u.s.e

Profesyonel

  • "s.o.n.b.u.s.e" bir kadın

Mesajlar: 1,860

Kayıt tarihi: Jul 2nd 2011

Konum: TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

10

Tuesday, 28.08.2012, 05:57

Elinize emeğinize sağlık Paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!

11

Wednesday, 5.09.2012, 23:02

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler...

12

Saturday, 15.09.2012, 15:13

emeginize saglık paylaşım için tesekkürler
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....

13

Saturday, 22.09.2012, 15:37

Cok güzel bir calışma olmuş eline emeğine sağlık
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..