830
Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Flatcast Fcp[Fcp-Siyah-Gri]zeynoo35
zeynoo35 belirtilen dosyaları ekledi:
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.
Emeklerinize sağlık... Paylaşım adına teşekkürler...
Elinize emeğinize sağlık harika görünüyor Paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!
EmeĞıne sağlık PayLaşım Içın Tşk EdeRım ZEYNO aBLa
Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...
Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler Zeyno
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''
EMEKLERİNİZE SAĞLIK PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..
Emeginize Saglık Paylasım Adına Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!
Zeyno35 ablam yine güzel bi çalışma çıkartmışsın tebrik ederim emeklerine sağlık ...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...
ELİNİZE , EMEĞİNİZE SAĞLIK ZEYNO 35...GÜZEL PAYLAŞIM ADINA TEŞEKKÜRLERİMLE...
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]
Yorum yapan yüreğinize sağlik arkadaslar herbirinize ayri ayri tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.
Emeğine sağlık, paylaşımın için teşekkür ederim.
Yorum yapan yüreğine sağlik canim kızım benim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.
Canım Annemmmm benimmm tsklerrrr.
harika Calismalar Ellerinize saglik tesekürler birda bana bu calismalari ögreten olsa
)
''Benim Nasil Biri oldugum Senin Kim olduguna Gore Degisir..
Ellerinize emeğinize sağlık güzel paylaşım adına tşkrler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.
ellerine sağlık abla çok şık olmuş,güzel emeğine çok tşk ederim..
PAYLASIM İCİN TESKLER EMEGİNİZE SAGLIK
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....
Çok güzel olmuşElinize Emeğinize sağlık,Paylaşım için teşekkurler
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..
Emeğinize sağlık.Paylaşım için teşekkür ettim.