Giriş yapmadınız.

  • "zeynoo35" bir kadın
  • Konuyu başlatan "zeynoo35"

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 27.08.2012, 14:27

Flatcast Fcp[Fcp-Siyah-Gri]zeynoo35

zeynoo35 belirtilen dosyaları ekledi:
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

  • "oguzhan01fm" bir erkek

Mesajlar: 1,977

Kayıt tarihi: Jul 29th 2010

Konum: Adana

  • 1059783
  • Özel mesaj gönder

2

Monday, 27.08.2012, 15:05

Emeklerinize sağlık... Paylaşım adına teşekkürler...

s.o.n.b.u.s.e

Profesyonel

  • "s.o.n.b.u.s.e" bir kadın

Mesajlar: 1,860

Kayıt tarihi: Jul 2nd 2011

Konum: TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 27.08.2012, 16:20

Elinize emeğinize sağlık harika görünüyor Paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!

4

Monday, 27.08.2012, 17:03

EmeĞıne sağlık PayLaşım Içın Tşk EdeRım ZEYNO aBLa

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

5

Monday, 27.08.2012, 18:40

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

6

Monday, 27.08.2012, 20:11

Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler Zeyno
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

7

Monday, 27.08.2012, 22:33

EMEKLERİNİZE SAĞLIK PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

8

Monday, 27.08.2012, 22:48

Emeginize Saglık Paylasım Adına Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

  • "01antepli27" bir erkek

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 27.08.2012, 23:15

Zeyno35 ablam yine güzel bi çalışma çıkartmışsın tebrik ederim emeklerine sağlık ...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

BENSU

Usta

  • "BENSU" bir kadın

Mesajlar: 3,977

Kayıt tarihi: Oct 6th 2011

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

10

Tuesday, 28.08.2012, 01:43

ELİNİZE , EMEĞİNİZE SAĞLIK ZEYNO 35...GÜZEL PAYLAŞIM ADINA TEŞEKKÜRLERİMLE... :thumbup:
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]

  • "zeynoo35" bir kadın
  • Konuyu başlatan "zeynoo35"

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

11

Tuesday, 28.08.2012, 12:04

Yorum yapan yüreğinize sağlik arkadaslar herbirinize ayri ayri tskkr ederim :)
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

12

Tuesday, 28.08.2012, 12:31

Emeğine sağlık, paylaşımın için teşekkür ederim. :thumbup:

  • "zeynoo35" bir kadın
  • Konuyu başlatan "zeynoo35"

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

13

Tuesday, 28.08.2012, 12:44

Yorum yapan yüreğine sağlik canim kızım benim :1alkis:
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

14

Tuesday, 28.08.2012, 12:47

Canım Annemmmm benimmm tsklerrrr. :kkiss: :ksevgi: :nazar:

@diyar@

Orta Düzey

  • "@diyar@" bir erkek

Mesajlar: 409

Kayıt tarihi: Jan 2nd 2010

Konum: istanbul

  • 1198266
  • Özel mesaj gönder

15

Tuesday, 28.08.2012, 15:14

harika Calismalar Ellerinize saglik tesekürler birda bana bu calismalari ögreten olsa:))
''Benim Nasil Biri oldugum Senin Kim olduguna Gore Degisir..

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

16

Tuesday, 28.08.2012, 15:45

Ellerinize emeğinize sağlık güzel paylaşım adına tşkrler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

17

Saturday, 1.09.2012, 18:20

ellerine sağlık abla çok şık olmuş,güzel emeğine çok tşk ederim..

18

Saturday, 22.09.2012, 16:45

PAYLASIM İCİN TESKLER EMEGİNİZE SAGLIK
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....

19

Tuesday, 9.10.2012, 01:35

Çok güzel olmuşElinize Emeğinize sağlık,Paylaşım için teşekkurler
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..

06_DENiZ

Orta Düzey

  • "06_DENiZ" bir erkek

Mesajlar: 380

Kayıt tarihi: Oct 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

20

Tuesday, 9.10.2012, 19:51

Emeğinize sağlık.Paylaşım için teşekkür ettim.