Giriş yapmadınız.

1

Sunday, 12.08.2012, 23:03

Flatcast fcp radyo tema,Nehir Gibi Cagla Yasamaya Bak,Türkleydi

[flash]http://s7.directupload.net/images/120812/57jrppp6.swf [/flash]


Türkleydi belirtilen dosyaları ekledi:

  • "gizem06" bir kadın

Mesajlar: 3,696

Kayıt tarihi: Aug 13th 2009

Konum: ANK

  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 12.08.2012, 23:43

emeginize saglık leydim bu calısmanızda cok hos paylasım adına tskler

3

Sunday, 12.08.2012, 23:51

emeginize saglık leydim bu calısmanızda cok hos paylasım adına tskler

Ben tesekür ederim güzel kalpli Gizemim beyendigine sevındım bitanem sagolasın yüregine saglık :)

4

Sunday, 12.08.2012, 23:57

:gulver: Emeğine sağlık Nehir Abla güzel paylaşım adına tsklerrr... :thumbup: :1alkis:

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

5

Monday, 13.08.2012, 00:45

Elinize emeğinize sağlık güzel çalışma olmuş paylaşım için teşekkür ederim Türkleydi :1alkis:
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

  • "zeynoo35" bir kadın

Mesajlar: 8,423

Kayıt tarihi: Jan 7th 2012

  • Özel mesaj gönder

6

Monday, 13.08.2012, 00:50

Emeğine sağlik Leydim süper çalisma olmus paylasim için tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.

BENSU

Usta

  • "BENSU" bir kadın

Mesajlar: 3,977

Kayıt tarihi: Oct 6th 2011

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

7

Monday, 13.08.2012, 01:19

ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ ABLACIĞIM ELİNE,EMEĞİNE SAĞLIK...PAYLAŞAN YÜREĞİNE TEŞEKKÜRLERİMLE... :1alkis: :1alkis: :thumbup: :1gözkirp:
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 13.08.2012, 01:55

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için tesekkür ederim Nehir hanım kutlarım :1alkis:
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

9

Monday, 13.08.2012, 03:21

Emeginize saglık güzel bir çalışma olmuş paylaşım için tşk ettim ..

10

Monday, 13.08.2012, 04:00

nehir ablam harika bir tema olmus sunumuna bayildim ellerine saglik

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 13.08.2012, 09:27

Ellerinize sağlık güzel bir tema olmuş ama bir buton eksik kalmış oda nazar boncuğu olsun ;)
Emeğini paylaşan yüreğe teşekkürlerimle ^^

  • "MELTEML" bir kadın

Mesajlar: 3,504

Kayıt tarihi: Feb 8th 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 13.08.2012, 09:48

ellerine emeğine sağlık cnm

13

Monday, 13.08.2012, 11:47

EMEĞİNE SAĞLIK LEYDİM YİNE HOŞ BİR PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER.. :1alkis:
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

14

Monday, 13.08.2012, 12:11

Güzel yorumlarınız için çok çok tesekür ederim arkadaslar yorum yazan ellerinize saglık allah hepinizden razı olsun gönlünüze saglık
ASLImm
CANKIZ
Zeyno35
BENSU
Atilla ky
pismicrop
karakedi75
TurkEce/GnL
MELTEML
xlaila
Tekrar güzel yorumlarınız için çok TESEKÜR EDERİM SAGOLUN ARKADASLAR

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 13.08.2012, 14:04

Ellerine emegine sağlık Leydim çok hoş kullanışlı bir çalışma olmuş paylaşım adına tşkrler...
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

16

Monday, 13.08.2012, 15:47

Ellerine emegine sağlık Leydim çok hoş kullanışlı bir çalışma olmuş paylaşım adına tşkrler...

Ben tesekür ederim canım sahram sagol bitanem o güzel gönlüne saglık Cantanem :)

  • "oguzhan01fm" bir erkek

Mesajlar: 1,977

Kayıt tarihi: Jul 29th 2010

Konum: Adana

  • 1059783
  • Özel mesaj gönder

17

Monday, 13.08.2012, 16:49

Emeklerinize sağlık ... Paylaşım adına teşekkürler....

18

Monday, 13.08.2012, 18:30

Tesekür ederim yorum adına poyraz bey sagolun :)

€bru

Profesyonel

  • "€bru" bir kadın

Mesajlar: 2,021

Kayıt tarihi: Oct 27th 2010

Konum: istanbul

  • 1439355
  • Özel mesaj gönder

19

Monday, 13.08.2012, 20:16

Eski türk filmelrinden fırlamıs bir kare gibi tablo olmuş Ablacım emeklerine saglık paylaşımınız için teşekkür ederim
[align=center][img]http://i1254.photobucket.com/albums/hh602/djebrus/Ebru-1.png[/img][/align]

20

Monday, 13.08.2012, 23:22

Eski türk filmelrinden fırlamıs bir kare gibi tablo olmuş Ablacım emeklerine saglık paylaşımınız için teşekkür ederim

Sagolasın ebrum yorum yazan ellerıne saglık canım çok tesekür ederim :)