Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Wednesday, 8.08.2012, 14:19

Flatcast Fcp Tema.hergün yolunu gözlerim.Kerim Can

Kerim Can belirtilen dosyaları ekledi:
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "YaraliCeylan" bir kadın

Mesajlar: 3,602

Kayıt tarihi: Aug 26th 2011

Konum: Almanya....

  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 8.08.2012, 15:10

tsk paylasim icin yureginize saglik..

3

Wednesday, 8.08.2012, 15:21

Tşk ederim yorumunuza,yarali ceylan,yüreğinize sağlık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

4

Wednesday, 8.08.2012, 15:45

EMEĞİNİZE SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 8.08.2012, 16:18

kerimcan paylaşım adına çokk teşekkür ediyorum
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

6

Wednesday, 8.08.2012, 18:14

Tşk.ederim yorumunuza,xlaila,Sun62,ağzınıza ve yüreğinize sağlık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

7

Wednesday, 8.08.2012, 19:13

Emeginize saglık paylaşım için tşk ettim :_)

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

8

Wednesday, 8.08.2012, 19:34

emeğine sağlık Kerimcan,güzel olmuş ,emeğin için çok tşk ederim..

9

Wednesday, 8.08.2012, 20:12

tşk.ederim yorumunuza,pismicrop,Zenobia,yüreğinize sağlık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "oguzhan01fm" bir erkek

Mesajlar: 1,977

Kayıt tarihi: Jul 29th 2010

Konum: Adana

  • 1059783
  • Özel mesaj gönder

10

Wednesday, 8.08.2012, 21:02

Emeklerinize sağlık...
Paylaşım adına teşlekkürler...

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

11

Wednesday, 8.08.2012, 22:00

Ellerinize emeğinize sağlık Kerim can güzel paylaşım adına tşkrler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

12

Wednesday, 8.08.2012, 22:42

tşk.ederim yorumunuza,Oğuzhan,sahra-cantanem,yüreğinize sağlik
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "01antepli27" bir erkek

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

13

Wednesday, 8.08.2012, 23:31

Emeginize sağlık paylaşım adına teşekkürler...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

14

Thursday, 9.08.2012, 00:12

tşk.ederim yorumuna,Antepli,agziniza saglik
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

15

Thursday, 9.08.2012, 00:44

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkür ederim Kerim Can
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

16

Thursday, 9.08.2012, 00:53

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkür ederim...

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

17

Thursday, 9.08.2012, 02:14

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için tesekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

18

Thursday, 9.08.2012, 02:30

Tşk.ederim yorumlarınıza,cankız,aslı,atilla_ky,yüreğinize sağlık
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

s.o.n.b.u.s.e

Profesyonel

  • "s.o.n.b.u.s.e" bir kadın

Mesajlar: 1,860

Kayıt tarihi: Jul 2nd 2011

Konum: TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

19

Monday, 27.08.2012, 19:23

Elinize emeğinize sağlık Paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!

20

Saturday, 22.09.2012, 02:09

Emeginize sağlık tskler
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....