614
Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
flatcast tema sensiz olmuyo meltemL
MELTEML belirtilen dosyaları ekledi:
tskler
MELTEML EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkür ederim.
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''
Emeginize yüreginize saglık güzel paylaşım için teşekkür ederim
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim Meltem
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...
meltemmm cok güzel olmus ellerine saglik
Eline saglık meltem güzel ve kullanıslı hoş bir tema olmus arkadasım çok tesekür ederim paylastıgın için
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene
ELİNİZE EMEKLERİNİZE SAGLIK ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA TEŞEKKÜR EDİYORUM ..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..
çok tskler yorum için sagolun
cok guzel olmus ablam yuregine saglik...
MELTEMİM çok güzel çalışma olmuş emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
Emeginize Yüreginize Saglık Paylasım Adına Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!
ellerine sağlık Meltem çok çok güzel olmuş renk şahane,emeğine çok tşk ederim..
Elinize emeğinize sağlık Paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!
Elinize emeğinize sağlık Paylaşım için teşekkürler..
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....
eline emegine saglik teskler çalisma için
Elinize emeğinize sağlık ,paylaşım için teşekkürler...
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..
Ellerinize saglık paylaşım için tşklerrr...
Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren ! . . .