Giriş yapmadınız.

1

Tuesday, 24.01.2012, 19:34

Flatcast Fcp Tema.yalnızlıgımla yasiyorum.Kerim Can

Kerim Can belirtilen dosyaları ekledi:
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

2

Tuesday, 24.01.2012, 19:46

Çalısmanız Güzel ve kullanıslı Olmus
Basarılar Dilerim
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene

  • "BY_DUSLER" bir erkek

Mesajlar: 4,845

Kayıt tarihi: May 22nd 2010

Konum: DüŞLeR aLeMi

  • Özel mesaj gönder

3

Tuesday, 24.01.2012, 20:22

Emeginize saglık...
[b]SeNiN ÇeLMe TaKTıĞıN YeRDeN BaŞLıYoRuM HaYaTa..VaRSıN YaRa iÇiNDe KaLSıN DiZLeRiM,YüReĞiM KaDaR aCıMaZ NaSıLSa[/b]

4

Tuesday, 24.01.2012, 20:23

Tema Ebatına Dikkat Edelim!

Paylasım Icin Tesekkurler.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

5

Tuesday, 24.01.2012, 20:26

Paylaşım için teşekkürler...


*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

6

Tuesday, 24.01.2012, 21:13

paylaşım adına çok teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

7

Tuesday, 24.01.2012, 23:04

çalışmanız güzel olmuş birde ebatları düzeltsek artık..çalıştığınız program hangisi ise yeni konuda ayarlarınızı 800x600 yaparsanız bu sorunuda aşacaksınız.kolay gelsin tşk ler..

8

Tuesday, 24.01.2012, 23:06

emegınıze saglık paylasım ıcın tskler...
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

  • "YaraliCeylan" bir kadın

Mesajlar: 3,602

Kayıt tarihi: Aug 26th 2011

Konum: Almanya....

  • Özel mesaj gönder

9

Wednesday, 25.01.2012, 00:26

tsk yureginize emeginize saglik...

10

Wednesday, 25.01.2012, 03:07

paylasim için teskler

  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

11

Wednesday, 25.01.2012, 05:11

Paylaşım icin cok tşkler..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 25.01.2012, 17:09

Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

13

Wednesday, 25.01.2012, 19:04

güzel yorunlariniz icin teşekür ederimAsi fırtına dediklerinizi dikkate alacam teşekürler.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

14

Thursday, 26.01.2012, 01:44

emeginize saglık paylasım icin tskler
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

15

Thursday, 26.01.2012, 18:27

ellerinize sağlık paylaşım adına teşekkürler
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

16

Thursday, 22.03.2012, 23:18

Emeğinize Sağlık...
Paylasım Icin Tesekkurler...

DALGIC

Bilge

  • "DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

17

Tuesday, 29.05.2012, 19:52

Teşekkür Ederim

EL EMEĞİNİZE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :1alkis:

18

Saturday, 28.07.2012, 03:52

EMEKLERİNİZE SAGLIK PAYLAŞIMINIZ İÇİN TESEKKÜRLER...
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..