Giriş yapmadınız.

  • "Bizimhikayemizipek" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Bizimhikayemizipek"

Mesajlar: 27

Kayıt tarihi: Jul 13th 2012

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 13.07.2012, 21:13

Bizimhikayemizipek flatcast radyo teması 11

Bizimhikayemizipek belirtilen dosyaları ekledi:
  • tema11.fcp (387 Byte - 143 defa indirildi - en son: 25.01.2026, 12:13)

  • ".CANKIZ*." bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 14.07.2012, 01:24

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürlerr...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 14.07.2012, 16:17

Emegine yüregine saglık paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

4

Saturday, 14.07.2012, 16:23

ellerine saglık paylaşım adına teşekkür ediyorum
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

5

Saturday, 14.07.2012, 17:41

emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..

BizimHikayemiz

Profesyonel

  • "BizimHikayemiz" bir erkek

Mesajlar: 728

Kayıt tarihi: Jun 27th 2012

  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 14.07.2012, 17:58

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER ABLAM EMEĞİNE SAĞLIK...
http://bizimhikayemizfm.tr.gg/

7

Sunday, 15.07.2012, 00:00

Emeginize saglk paylaşım için tşk ettim ..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 6.08.2012, 18:37

ellerinize sağlık paylaşım için tşk ler..

s.o.n.b.u.s.e

Profesyonel

  • "s.o.n.b.u.s.e" bir kadın

Mesajlar: 1,860

Kayıt tarihi: Jul 2nd 2011

Konum: TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 27.08.2012, 19:30

Elinize emeğinize sağlık Paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!

10

Wednesday, 5.09.2012, 11:58

Emeğine sağlık Paylaşım için teşekkürler..

11

Wednesday, 5.09.2012, 12:12

PaYLaşım Içın Tşk Benden 5 YıLdız ALdın :1alkis:

12

Saturday, 22.09.2012, 01:52

Emeginize sağlık tskler
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....

13

Saturday, 22.09.2012, 15:38

Cok güzel bir calışma olmuş eline emeğine sağlık
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..

Yiğit_01

Profesyonel

  • "Yiğit_01" bir erkek

Mesajlar: 1,026

Kayıt tarihi: Aug 20th 2012

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

14

Sunday, 7.10.2012, 12:11

Emeklerinize sağlık paylaşım adına teşekkürler...

15

Tuesday, 6.11.2012, 23:32

Emeginize Yüreginize Saglık Güzel Paylasım icin Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!