1,573
Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Flatcast fcp tema ALTIN SARISI By Çilek
MUSTAFA ÇİLEK belirtilen dosyaları ekledi:
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''
Çok teşekkür ederim .CANKIZ*.
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...
ellerinize sağlık ,çok tşk ederim.
Eline sağlık teşekkürler paylaşım adına
Emeginize saglik paylaşım için tşk ettim
Emeğinize sağlik güsel paylasim için tskkr ederim
Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense,deli ol dünya senin kahrını çeksin.
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler...
Ellerinize sağlık emek ve paylaşım için teşekkürler..
''Var mı Allah'tan yukarı,Kabirden aşağı"
Toparlan ruhum gidiyoruz,Sen yukarı,Ben aşağı..!!
Emeğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
Emeginize Saglık paylasım Adına Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!
Saygı degerli arkadaslarım szler çok teşekkür ederim yorumlarınız için
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
ellerine emeklerine saglık paylaşım adına teşekkür ediyorum
http://bizimhikayemizfm.tr.gg/
EMEKLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA TESEKKÜR EDERİM..
Her insan kendine yakışanı yapar, çünkü kalite asla tesadüf değildir..
Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım
....Rüzgar Ne Kadar Güçlü Olursa Olsun , Martı Sevdiği Denizden Asla Vazgeçmez....
Cok güzel bir calışma olmuş eline emeğine sağlık
Gülümsüyorum... Çünkü gülmek,canımı sıkan şeyi açıklamaktan daha kolay..
güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım