Bitanesi öncelikle emeklerine sağlık,misafir alanı çerçeven dağılmış chat çubuğu gibi,çünki kullandığın hazır butonun boyutu küçük olunca büyütünce dağılma yapar,Hangi programla çalışıyorsun?? böyle bir çerçeve yapmak istediğinde sana bir önerim olucak,üstüne bir siyah çerçeve daha ekle ,gümüş çerçeven aşağıda kalsın,üstüne birazcık daha küçüğü siyah bir alan,dene bunu,ve ne demek istediğimi uygulayınca anlamış olucaksın,bunu butonlardada uygulayabilirsin..Bu şekilde dağılmış bir görüntü değil,sadece gümüş bir çerçeve görüntüsü elde etmiş olursun.küçük bir tüyo..:

ellerine emeklerine sağlık paylaşan yüreğine çok tşk ler...