Arkadaslar yorumun iyisi kötüsü olmaz sakin beni yanlis anlmayin yorumlariniz içinde tesekürler,
Ama ben bu yorumlardan tam olarak nasil denilir birsey anlamiyorum
Hosunuza gittimi ? Gittiise neden nesi güzel geldi ?
Veya neyi daha farkli yapabilirdim beyenmedi'iseniz neden beyenmediniz? Yazsaniz daha da çok hosuma gidecek ve zevkle birdaha tema eklemek canim isteyecek.
Simdi diyorum herekse tesekür ediyor bunlar alinmayin lütfen..
Mesela ben bu temayi yaparken çok terethüt ettim yildizlari butonlari eklesemmi eklemesemmi ? çok fazla kalabalik olurmu olmazmi ? diye..
Ve hosgeldiniz yazisini o sekildemi yapsaydim yoksa daha farklimi olsaydi?
Ortadaki büyük yildiz yerine baska resimmi koymaliydim :roll:
Simdi belki dersiniz aman canin isterse bu yorumuda yapmayiz ozaman görürsün caniniz sagolsun. :up:
Saygilarimla BIRSEN