Giriş yapmadınız.

BIRSEN

Stajyer

  • Konuyu başlatan "BIRSEN"

Mesajlar: 50

Kayıt tarihi: May 25th 2008

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 13.06.2008, 06:54

kirmizi yildiz [FCP Tema] By BIRSEN

BIRSEN belirtilen dosyaları ekledi:

mila

Orta Düzey

Mesajlar: 391

Kayıt tarihi: Jan 15th 2008

Konum: özlediðim yer

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 13.06.2008, 07:59

emeğine sağlık BIRSEN,

*Deniz*

Bilge

  • "*Deniz*" bir kadın

Mesajlar: 5,865

Kayıt tarihi: Feb 27th 2007

Konum: Kocaeli

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 13.06.2008, 10:18

BIRSEN, emeğinize sağlık çok güzel olmuş
Sevmek, sevilmek güzel şey...
~~TEKTANEM~~

cantanem.gonul

Profesyonel

Mesajlar: 1,155

Kayıt tarihi: May 17th 2008

Konum: Sevdalýsnýn oldugu yerden :D

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 13.06.2008, 13:14

emegine saglık teşk paylaşımın için

maxma

Profesyonel

Mesajlar: 2,495

Kayıt tarihi: Nov 23rd 2006

Konum: Evin Bir Kosesi :)

  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 13.06.2008, 16:13

BIRSEN, güzel olmus emegine saglik

BIRSEN

Stajyer

  • Konuyu başlatan "BIRSEN"

Mesajlar: 50

Kayıt tarihi: May 25th 2008

  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 13.06.2008, 17:43

Ben tesekür ederim arkadaslar.

ag38

Orta Düzey

Mesajlar: 302

Kayıt tarihi: Jun 10th 2007

Konum: kayseri

  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 13.06.2008, 17:44

Paylaşım için teşekkürler.Emeğinize sağlık
Sen Hiç Bensiz Benle Konuştun Mu?......

  • "D3NiZLi-Li" bir erkek

Mesajlar: 3,304

Kayıt tarihi: Jul 29th 2007

Konum: Denizli

  • Özel mesaj gönder

8

Friday, 13.06.2008, 18:56

BIRSEN, paylasim icin tskrler
emegine saglik
guzel calisma olmus :up:
Remix Engineers : http://remix.land

ikizler-fm

Orta Düzey

  • "ikizler-fm" bir erkek

Mesajlar: 532

Kayıt tarihi: Feb 5th 2007

Konum: IST

  • 1579140
  • Özel mesaj gönder

9

Friday, 13.06.2008, 19:56

güzel calisma olmus emegine saglik BIRSEN...
Kuslar ayaklariyla, insanlar dilleri ile yakalanirlar...

GuL PeMBe

Profesyonel

Mesajlar: 1,515

Kayıt tarihi: Mar 23rd 2008

  • Özel mesaj gönder

10

Saturday, 14.06.2008, 10:58

ellerinize saglik cok güzel olmus paylasim icin tskler

BIRSEN

Stajyer

  • Konuyu başlatan "BIRSEN"

Mesajlar: 50

Kayıt tarihi: May 25th 2008

  • Özel mesaj gönder

11

Saturday, 14.06.2008, 11:35

Arkadaslar yorumun iyisi kötüsü olmaz sakin beni yanlis anlmayin yorumlariniz içinde tesekürler,
Ama ben bu yorumlardan tam olarak nasil denilir birsey anlamiyorum :(

Hosunuza gittimi ? Gittiise neden nesi güzel geldi ?
Veya neyi daha farkli yapabilirdim beyenmedi'iseniz neden beyenmediniz? Yazsaniz daha da çok hosuma gidecek ve zevkle birdaha tema eklemek canim isteyecek.

Simdi diyorum herekse tesekür ediyor bunlar alinmayin lütfen..
Mesela ben bu temayi yaparken çok terethüt ettim yildizlari butonlari eklesemmi eklemesemmi ? çok fazla kalabalik olurmu olmazmi ? diye..
Ve hosgeldiniz yazisini o sekildemi yapsaydim yoksa daha farklimi olsaydi?
Ortadaki büyük yildiz yerine baska resimmi koymaliydim :roll:

Simdi belki dersiniz aman canin isterse bu yorumuda yapmayiz ozaman görürsün caniniz sagolsun. :up:

Saygilarimla BIRSEN

  • "Tirnali-57" bir erkek

Mesajlar: 7,730

Kayıt tarihi: May 20th 2011

Konum: Balıkesir / Ayvalık

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 17.08.2011, 19:55

Eline Yüreğine Gönlüne Sağlık Emek Veren Gözlerden Şifa Eksik Olmasın Paylaşımlarının Devamını Dilerim..
[color=#0000ff]Haksızlığın Önünde Eğilmeyiniz Çünki Hakkınızla Beraber Şerefinizide Kaybedersiniz ( Hz ALi )[/color]