You are not logged in.

-->AyGüL<--

Professional

  • "-->AyGüL<--" is female
  • "-->AyGüL<--" started this thread

Posts: 2,891

Date of registration: Jul 7th 2010

Location: ALMaNyA

  • 1332966
  • Send private message

1

Friday, July 16th 2010, 2:24pm

Hayata Hayallerinize Ulasa Bildinizmii ????

Bizlerin yani Insanlarin muhakkak hayaleri vardir ve onlardan hangilerini elde edebildiniz ve hangilerini edemdiniz >>ve keske ... dediginiz oldumuu ????

-->AyGüL<--

Professional

  • "-->AyGüL<--" is female
  • "-->AyGüL<--" started this thread

Posts: 2,891

Date of registration: Jul 7th 2010

Location: ALMaNyA

  • 1332966
  • Send private message

2

Friday, July 16th 2010, 2:40pm

Ben baslimmm O zamann temayi actimm demii
evet benim hayalarimin yarisii gerceklestii ve en büyük hayalim zaten 3 evladim olasidii Allahim bana o istegimi yerine getirdii hamd olsun
simdi tek hayalim varrr insallah o da birgün gerceklesir diyorummm ~~ sevdigimle bir ömür böyu bir olmak

3

Friday, July 16th 2010, 2:49pm

temayi açtinda aygül şimdi hangisini saysam..:)) sansim döndü sanirim sonunda keskelerim geçmişte kaldı.yarı yarıya diyim buna ben herseyde sanslıyım ama askta değildim sanıyodum yanılmışım meğer..:) büyük konusmusum demekki.hersey tamam hayatimda bir "O" eksik hayalimde insallah olursa seninde dediğin gibi **sevdiğimle bir ömür boyu olucak ve sevdiklerimle ve ailemle..
bu güzel konu için tesekkürler emeğine sağlık :kcool: :kgöz:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

-->AyGüL<--

Professional

  • "-->AyGüL<--" is female
  • "-->AyGüL<--" started this thread

Posts: 2,891

Date of registration: Jul 7th 2010

Location: ALMaNyA

  • 1332966
  • Send private message

4

Friday, July 16th 2010, 2:53pm

Herseyin hayirlisii Insallah ASIKARDELEN
Allahim herseyii gönlüne göre versinnn
bende tsk ederimmm konuya cevap yazdigin icin

5

Friday, July 16th 2010, 2:58pm

tesekkürler aygül aminnnnnnnnn cümlemizle insallah:) her serde bir hayır varmış nekadar ağlarsan hep 5 fazla gülermişsin:) ALLAH herkese nasip etsin mutlu olmayida gülmeyide:)
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

6

Friday, July 16th 2010, 3:21pm

Daha Yasım Ufak Ulasamadım Bır Seye Hayalimde Mafya Olmak Var:):):)

-->AyGüL<--

Professional

  • "-->AyGüL<--" is female
  • "-->AyGüL<--" started this thread

Posts: 2,891

Date of registration: Jul 7th 2010

Location: ALMaNyA

  • 1332966
  • Send private message

7

Friday, July 16th 2010, 3:25pm

Aminnnn ASIKARDELENIMMM
Deli Kurttt o ne öyle Mafya olmakkk hayirdirrr :P baska seyler hayal etsennnn iyi olur bence cünkü kendin dedin daha yasim ufak diye :)

8

Friday, July 16th 2010, 3:30pm

ALLAH HERKEISN GÖNLÜNE GÖRE VERSIN BUGÜNÜMÜZE SÜKÜR EN ÖNEMLISI SAGLIK SAGLIK OLDUMU ZATEN GERISI GELIR AMA ÖYLE AMA BÖYLE :)

-->AyGüL<--

Professional

  • "-->AyGüL<--" is female
  • "-->AyGüL<--" started this thread

Posts: 2,891

Date of registration: Jul 7th 2010

Location: ALMaNyA

  • 1332966
  • Send private message

9

Friday, July 16th 2010, 3:34pm

Haklisiin Kelebek en önemlisi saglikkkk yinde hayallerimizizde yasanmiyor zaten Hayallerimiz bizii bir yerlere sürüklüyor :)

10

Friday, July 16th 2010, 3:36pm

AYNEN AYGÜL SÜRÜKLEDIGI YERE SÜRÜKLENELIM :)

  • "nisa nisa" is female

Posts: 20,947

Date of registration: Sep 29th 2008

Location: izmir

  • Send private message

11

Friday, July 16th 2010, 4:14pm

çalışmak çok istedim ama çalışmak bana nasip olmadı
başkada bir hayalim yok
iki evlat istedim rabbimden biri kiz biri erkek şükür kavuştum
şimdide onlar için sağlık sıhhat mutluluk istiyorum
he bide onlari bu şekilde yaşarken görmek inşş
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

12

Friday, July 16th 2010, 4:45pm

eskiden hayallerim yoktu şimdi ise hayallerimin bi önemi yok

ALLAH HERKEISN GÖNLÜNE GÖRE VERSIN BUGÜNÜMÜZE SÜKÜR EN ÖNEMLISI SAGLIK SAGLIK OLDUMU ZATEN GERISI GELIR AMA ÖYLE AMA BÖYLE :)


kelebeğin dediği gibi şükür en önemlisi
http://www.ruyaselifm.blogcu.com/

13

Tuesday, April 3rd 2012, 11:55am

Bir hayalim var ulasabilirmiyim bilemiyorum bekleyip görecegiz

  • "Æsi Firtina" is female

Posts: 27,929

Date of registration: Apr 21st 2011

  • Send private message

14

Sunday, May 27th 2012, 1:06am

hayata sıfırdan başlıyoruz,hayallerede 70 de başlarız.yaz gelsin yoncalar bitsin,ölme eşşeğim ölme... Yinede şükürr.... umutt

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" is female

Posts: 47,557

Date of registration: Sep 16th 2010

Location: TC İstanbul/allaturkaa

  • Send private message

15

Monday, July 30th 2012, 11:31pm

İki evlat hayalim vardı şükür oldu,şerefimle emekli olmak vardı oda oldu,evim arabam olsun derdim Allah'a bin şükür emeğimle onlarda oldu şimdi bir tek oğlumun mürveti kızımın üniversitesi hayalim kaldı onlarda oldumu tüm hayallerime ulaşmış olacağım tabiki Allah'ın izniyle ^^

16

Friday, August 10th 2012, 11:01am

Yanimdan bile gecmediler hainler:D
"Aci nereye" dokunduysa, "Dua oraya" olsun ..

Kermit

Trainee

  • "Kermit" is male

Posts: 72

Date of registration: Mar 11th 2012

  • Send private message

17

Friday, August 10th 2012, 11:29pm

Az Kaldi Ulasacagim tzz

  • ".CANKIZ*." is female

Posts: 9,281

Date of registration: Oct 15th 2011

  • Send private message

18

Friday, August 10th 2012, 11:38pm

Allah,a şükür şu ana kadar hayal ettiklerim oldu ama daha bir sürü yapmak istediğim şey var :bilmem:
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

Similar threads