Emeginize saglik sahra-cantanem cok güzel bir paylasim olmus ,
temalariniz gittikce dahada netlesiyor bunu görmek hicde zor degil , tesekkürler paylasimin icin !!
Offffffff sahra bu temayla gercekten forumu salladın yerinden helal olsun sana bu kadar ince ve zarif bir tema ile şölen estiriyorsun şuan bana göre
Ellerıne emeklerıne çok çok Tesekürler güzel kalplim benim kalbinin güzelligi temalara ayna gibi yansiyor tabiki 5
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene