Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Masum Masum" (13.04.2010, 10:41)
s
abah sabah supriz yapmislar bize site yoneticileri ama sahsen ben bu suprizi begenmedim teman yok usta kodlama harika emegine saglik tskler de .ses var goruntu yok gibi bir sey olmus resim yokkkkk .biz nerden degisecez bu flas temalarimizi