Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 25.01.2012, 21:15

Flatcast fcp tema ateskırmızı tema DSG SUN62

*SUN62* belirtilen dosyaları ekledi:
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

2

Wednesday, 25.01.2012, 21:47

Çokkk güzel olmuş ellerine sağlık SUN ,çok beğendim,emeğini paylaşan yüreğine tşk ler..
Font yazılarına dikkat etmen gerek sanırım,Türkçe karakter kullanmışsın karakter değişikliği olmuş.Kalın ve İfade de bunu görebilirsin..

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 25.01.2012, 22:33

yorum için teşekkür ederim asifırtınam
font aynı ayarında i de yazsam ı da ama yine aynı şekli alıyor tekrar tekrar baktım bende dikkat ettim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

4

Thursday, 26.01.2012, 00:23

paylasim adina teskler ellerine saglik

5

Thursday, 26.01.2012, 00:25

waaoowww cok güzel görünüyo ustam harikasın ellerin dert görmesin paylasım icin tskler
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!

  • "BY_DUSLER" bir erkek

Mesajlar: 4,845

Kayıt tarihi: May 22nd 2010

Konum: DüŞLeR aLeMi

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 26.01.2012, 01:17

Emeginize saglık....
[b]SeNiN ÇeLMe TaKTıĞıN YeRDeN BaŞLıYoRuM HaYaTa..VaRSıN YaRa iÇiNDe KaLSıN DiZLeRiM,YüReĞiM KaDaR aCıMaZ NaSıLSa[/b]

BENSU

Usta

  • "BENSU" bir kadın

Mesajlar: 3,977

Kayıt tarihi: Oct 6th 2011

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 26.01.2012, 02:19

HOŞ OLMUŞ ABLAM FAKAT BUTON YAZILARINDA KAYMALAR OLMUŞ...EMEĞİNE SAĞLIK ABLAM...
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]

atilla_ky

Moderatör

  • "atilla_ky" bir erkek

Mesajlar: 22,896

Kayıt tarihi: Dec 17th 2010

Konum: Allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 26.01.2012, 02:29

Emeğinize sağlık, palaşımınız için teşekkür ederim
Zenginlik; Kimsenin senden alamayacağı değerlerin toplamıdır. Senin bilgindir, Ahlâkındır, Özgüvenin, Terbiyen, Letafetin, Tebessümündür...

*SUN62*

Bilge

  • "*SUN62*" bir kadın
  • Konuyu başlatan "*SUN62*"

Mesajlar: 11,575

Kayıt tarihi: Nov 29th 2010

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 26.01.2012, 02:46

ben çok teşekkür ederim arkadaşlar yorum yazan ellerinize saglık
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..

[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]

10

Thursday, 26.01.2012, 09:23

Paylaşım Icin Tesekkürler.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

11

Thursday, 26.01.2012, 11:52

Emeğinize Sağlık Ablam...
Hoş olmuş...
Paylaşım için teşekkürler...


  • "sahra-cantanem" bir kadın

Mesajlar: 7,470

Kayıt tarihi: Mar 9th 2010

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 26.01.2012, 15:35

Ellerine saglık Sun harika bir calışma olmuş. Bu yazı fontunda kücük harfte i büyük harfte I secersen düzelir kalin Ifade gibi..
ßâzєη Sєsiηi Duyurabilmєη İçiη Susmaη Gєrєкir.

13

Thursday, 26.01.2012, 17:36

ellerinize sağlık paylaşım adına teşekkürler
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

  • "YaraliCeylan" bir kadın

Mesajlar: 3,602

Kayıt tarihi: Aug 26th 2011

Konum: Almanya....

  • Özel mesaj gönder

14

Thursday, 26.01.2012, 21:37

cok guzel begendim tsk paylasim icin...

15

Friday, 27.01.2012, 23:57

paylasim icin tskler
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

16

Sunday, 4.03.2012, 02:49

Emeğinize Sağlık,
Paylasım Icin Tesekkurler.

€bru

Profesyonel

  • "€bru" bir kadın

Mesajlar: 2,021

Kayıt tarihi: Oct 27th 2010

Konum: istanbul

  • 1439355
  • Özel mesaj gönder

17

Tuesday, 20.03.2012, 15:21

Emeğine sağlık...
Hoş olmuş...
Paylaşım için teşekkürler...
[align=center][img]http://i1254.photobucket.com/albums/hh602/djebrus/Ebru-1.png[/img][/align]