Giriş yapmadınız.

EsPriTüeL

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "EsPriTüeL"

Mesajlar: 683

Kayıt tarihi: Feb 4th 2008

Konum: Zıkkımın Dibinden :)))

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 4.05.2008, 01:19

Mavi DijitaL Bulut ( Radio Fcp Tema) By EsPriTüeL

bu biraz aceleye geldi emme mavi severlerin işine yarıycak diye düşündüm :D .fcp ekte hayırlı olsun ;)

[flash width=670 height=490]http://img231.imageshack.us/img231/1893/mavidemoig3.swf[/flash]
EsPriTüeL belirtilen dosyaları ekledi:
  • Mavi Bulut.fcp (330 Byte - 835 defa indirildi - en son: 8.01.2026, 09:50)

yeşim

Profesyonel

Mesajlar: 779

Kayıt tarihi: Oct 4th 2007

Konum: yüregimin attýgý yer

  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 4.05.2008, 01:23

ellerine saglık hemserim cok güzel olmuş.
bende sizin oralardanım zıkımın dibinden yani, hemide taaaa dibininde kökünden :)))) bu cok güzeldi.

EsPriTüeL

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "EsPriTüeL"

Mesajlar: 683

Kayıt tarihi: Feb 4th 2008

Konum: Zıkkımın Dibinden :)))

  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 4.05.2008, 01:26

vayy hemşom benim ya saolasın uhehueu :D ben merkezdenim hemen orda kök zıkkım kırtasiyenin yanı puhaha :D

  • "60GeNCLiK" bir erkek

Mesajlar: 3,650

Kayıt tarihi: Jan 1st 2008

Konum: HOLLANDA

  • Özel mesaj gönder

4

Sunday, 4.05.2008, 10:57

EsPriTüeL, paylasim için tskler emegine saglik cok güzel olmus
Ruh eşimi buLamyınca anLAdım ki eşsiz biR ruhum vaR... : )

*Deniz*

Bilge

  • "*Deniz*" bir kadın

Mesajlar: 5,865

Kayıt tarihi: Feb 27th 2007

Konum: Kocaeli

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 4.05.2008, 11:38

Harika :h050: süper bir tema olmuş emeğine sağlık :up:
Sevmek, sevilmek güzel şey...
~~TEKTANEM~~

  • "slowcu" bir erkek

Mesajlar: 3,614

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2007

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 4.05.2008, 11:46

EsPriTüeL, tema güzel olmus ellerinize saglık ;)
Sanki tema bir indexse benzemis Neyse umarim demek istedigimi anlamissindir ;)

  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 4.05.2008, 12:18

aynen Murat katiliyorum sozlerine ;) yinede guzel calismissin, eline saglik EsPriTüeL,

GuL PeMBe

Profesyonel

Mesajlar: 1,515

Kayıt tarihi: Mar 23rd 2008

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 4.05.2008, 13:34

ellerinize emeginize saglik güzel olmus

mila

Orta Düzey

Mesajlar: 391

Kayıt tarihi: Jan 15th 2008

Konum: özlediðim yer

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 4.05.2008, 13:51

güzel olmuş ellerine sağlık

EsPriTüeL

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "EsPriTüeL"

Mesajlar: 683

Kayıt tarihi: Feb 4th 2008

Konum: Zıkkımın Dibinden :)))

  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 4.05.2008, 14:22

benzer tabiki çünkü destine z3 psd çalıştım :D gerçi benden de bişeyler var ama tam uğraşamadım.bundan sonra bitane daha bu tarz var. Cortex , ondan sonra Karikatürimsi bişeyler düşünüyorum.bakcaz duruma göre ;)

  • "D3NiZLi-Li" bir erkek

Mesajlar: 3,304

Kayıt tarihi: Jul 29th 2007

Konum: Denizli

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 4.05.2008, 16:00

EsPriTüeL, paylasim icin tskrler
emegine saglik
Remix Engineers : http://remix.land

ikizler-fm

Orta Düzey

  • "ikizler-fm" bir erkek

Mesajlar: 532

Kayıt tarihi: Feb 5th 2007

Konum: IST

  • 1579140
  • Özel mesaj gönder

12

Sunday, 4.05.2008, 18:02

emegine saglik güzel calisma EsPriTüeL...
Kuslar ayaklariyla, insanlar dilleri ile yakalanirlar...

Mesajlar: 5

Kayıt tarihi: Apr 1st 2008

Konum: ÝZMÝR

  • Özel mesaj gönder

13

Saturday, 10.05.2008, 02:41

teşekkür ederim eline sağlık :thx:

presete

Acemi

Mesajlar: 1

Kayıt tarihi: May 3rd 2007

Konum: ordu

  • Özel mesaj gönder

14

Saturday, 10.05.2008, 14:35

ellerine saglik cok güzel olmus

GULKOKULU

Stajyer

Mesajlar: 10

Kayıt tarihi: Sep 25th 2007

Konum: WUPPERTAL

  • Özel mesaj gönder

15

Sunday, 11.05.2008, 15:50

cok süper olmus yaaaaa bayildimmmm

EsPriTüeL

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "EsPriTüeL"

Mesajlar: 683

Kayıt tarihi: Feb 4th 2008

Konum: Zıkkımın Dibinden :)))

  • Özel mesaj gönder

16

Sunday, 11.05.2008, 21:17

tşk ederim yorumlarınız için (:

Alkan

Acemi

Mesajlar: 23

Kayıt tarihi: Mar 22nd 2008

Konum: Gelsenkirchen/Almanya

  • Özel mesaj gönder

17

Monday, 12.05.2008, 20:19

ellerine saglik cok guzel olmus

EsPriTüeL

Profesyonel

  • Konuyu başlatan "EsPriTüeL"

Mesajlar: 683

Kayıt tarihi: Feb 4th 2008

Konum: Zıkkımın Dibinden :)))

  • Özel mesaj gönder

18

Tuesday, 13.05.2008, 20:09

tşkler :)

Alkan

Acemi

Mesajlar: 23

Kayıt tarihi: Mar 22nd 2008

Konum: Gelsenkirchen/Almanya

  • Özel mesaj gönder

19

Thursday, 26.06.2008, 02:36

bu harika ya ellerine saglik baska nereden bulabilirim boyle hareketli
paylasim icin tsk ler

Mesajlar: 16

Kayıt tarihi: Oct 21st 2007

  • Özel mesaj gönder

20

Sunday, 10.08.2008, 00:20

eline emegine saglik cok güzel olmus