Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Flatcast fcp tema bekleyıs SUN62
*SUN62* belirtilen dosyaları ekledi:
bekleyıs.fcp
(281 Byte - 191 defa indirildi - en son: 16.02.2026, 14:05)
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
Eline Saglık SUN62
Basarılarının Devamını Dilerim
Çok Tesekürler
Akıl dile düşmüş veren verene Ask ele düşmüs seven sevene Sevgi yere düşmüs ezen ezene Dostluk yola düşmüş,giden gidene
ellerinize sağlık paylaşım adına teşekkürler
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif
Emeğinize Sağlık,
Paylasım Icin Tesekkurler.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]
Emeğinize Sağlık Ablam.
Paylasımın Icin Tesekkurler.
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif
teşekkür ederim arkadaşlar yorum yazan ellerinize sağlık
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
Emeğinize Sağlık Çok Teşekkürler...
ellerine saglik sun begendim paylasim icin tskler
ellerine sağlık SUN çok hoş olmuş.çok tşk ler....
Aramızda kalsın ama ben bu elbiseyi istiyomm,:
)
tmm 2012 modası bu sanada dikerim ası fırtanammmmm
yorum yazan arkadaşlae teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
[b]SeNiN ÇeLMe TaKTıĞıN YeRDeN BaŞLıYoRuM HaYaTa..VaRSıN YaRa iÇiNDe KaLSıN DiZLeRiM,YüReĞiM KaDaR aCıMaZ NaSıLSa[/b]
tmm 2012 modası bu sanada dikerim ası fitrinammm
yorum yazan arkadaşlar teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
tmm 2012 modası bu sanada dikerim ası fırtınamm
yorum yazan arkadaşlar teşekkür ederim
[align=center]DOĞRU SARSILIR AMA ASLAA YIKILMAZ..
[img]http://s7.directupload.net/images/121107/2e7uga6e.png[/img]
"Başımıza Ne Geliyorsa; O öyle Biri Değil, O Yapmaz! Dediklerimizden Gelir............."
Elinize emeğinize sağlık paylaşım adına teşekkürler
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...
Emeğinize yüreğinize sağlık... Temalar çok güzel... Paylaşım için TEŞEKKÜRLER....
"" GÖZLER NE RENK OLURSA OLSUN GÖZYAŞLARI HEP AYNIDIR""