Giriş yapmadınız.

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 21.11.2011, 11:21

International Flatcast Preset-Gry/GnL

TurkEce/GnL belirtilen dosyaları ekledi:
  • GRY~GnL.fcp (364 Byte - 210 defa indirildi - en son: 28.05.2026, 02:01)

DusaMoja

Profesyonel

  • "DusaMoja" bir kadın

Mesajlar: 1,252

Kayıt tarihi: Sep 5th 2010

Konum: KaRşIyAkA 35/5

  • Özel mesaj gönder

2

Monday, 21.11.2011, 11:38

emeğine sağlık ablacım çok hoş olmuş tşkler...

  • "YaraliCeylan" bir kadın

Mesajlar: 3,602

Kayıt tarihi: Aug 26th 2011

Konum: Almanya....

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 21.11.2011, 11:46

ablam emegine yuregine saglik süper olmus ... :))

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 21.11.2011, 12:19

Çok teşekkürler canlar, mesaj yazan ellerinize sağlık ^^

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

5

Monday, 21.11.2011, 15:59

Emeğinize sağlık sade vede bir o kadar kullanıslı olmus paylasim için tşklr.......

Siy@h

Bilge

  • "Siy@h" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

6

Monday, 21.11.2011, 16:02

Bitanesin çalışmanda senin gibi bitane olmuş.Çok ama çok beğendim sade ve bir o kadar güzel.Ellerine yüreğine sağlık.Çokk tşk ederimmm

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

7

Monday, 21.11.2011, 17:12

By Okan çok teşekkür ederim normali biraz daha süslüce ;) İnternational bölümüne biraz daha sadeleştirdim.
Çok teşekkür ederim Siyah senin yüreğinin güzelliği ^^

uSTa

Jüri

  • "uSTa" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 21.11.2011, 22:01

Komşu emegine saglık,cok güzel bir calışma,tbrkler...
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 21.11.2011, 22:39

Teşekkür ederim komşum , sağol ^^

10

Tuesday, 22.11.2011, 23:05

hos olmus tskler....
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

11

Wednesday, 23.11.2011, 16:58

Mesaja teşekkürler...

12

Thursday, 20.09.2012, 00:24

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkür ederim.

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

13

Thursday, 20.09.2012, 19:40

Çok teşekkür ederim,yazan ellere sağlık ^^

14

Monday, 12.11.2012, 20:48

Emeginize Yüreginize Saglık Bu Güzel Emek icin Tsk Ederim
]нαуαттα ∂ιк ∂υямαуι ögяєη мαкѕαт göℓqєηιη ιмαנι ∂üzєℓѕιη..!