Giriş yapmadınız.

0gs0

Stajyer

  • "0gs0" bir erkek
  • Konuyu başlatan "0gs0"

Mesajlar: 45

Kayıt tarihi: Nov 16th 2011

  • 1242831
  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 16.11.2011, 20:17

radyo linkine tıkladığımda radyo ekranı çıkmıyorr... YARDIM..

Öncelikle Merhaba...

Niye böyle bir şey olduğunu anlamadım gitti.. www.*****.blogcu.com adresine radyo dinlemek için girdiğimde bi ekran çıkıyorrr blogcu, panelim birde radyonun ismi yazıyor ..Ne anlama geliyor bilmiyorum.. başka pc den girebiliyorum ama...Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sorun nedir sizce ?


Şimdiden Teşekkür ederimm..


İyi çalışmalar..

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 16.11.2011, 20:56

0gs0, radyo adresinizi eklerseniz sorunun ne oldugunu anlayabiliriz
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

0gs0

Stajyer

  • "0gs0" bir erkek
  • Konuyu başlatan "0gs0"

Mesajlar: 45

Kayıt tarihi: Nov 16th 2011

  • 1242831
  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 16.11.2011, 21:34

İlk mesajda da dediğim gibi diğer dinleyiciler dinleyebiliyorlar.. Sanırım bilgisayar da yüklü olmayan bir program var flash player gibi.. radyo adresimiz : http://www.trockya-fm.blogcu.com/

Ben sorunu hala anlayamadım.. sorun keşke benim bulunduğum pc de olsa da size bir image ile gösterebilsem.. :(

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 16.11.2011, 21:36

su an radyonuzdayim, bir sorun goremedim, dinleyicilerin active-x yuklemesi gerekiyor
ilk defa girenler icin otomatik yukleme uyarisi cikar, ama yinede kendinizde direk link verebilirsiniz
Flatcast ActiveX ( Güncel Sürümler)

birde portunuz kapali
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

0gs0

Stajyer

  • "0gs0" bir erkek
  • Konuyu başlatan "0gs0"

Mesajlar: 45

Kayıt tarihi: Nov 16th 2011

  • 1242831
  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 16.11.2011, 21:47

Yardımınız için teşekkür ederim.

  • "40kaplan40" bir erkek

Mesajlar: 2

Kayıt tarihi: Dec 13th 2011

Konum: ankara

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 2.02.2012, 19:28

Blogcu

KARDES ARTIK BLOGCU RADYO YAYINLARI BİTTİ BENIMDE VARDİ SENİN DEDİGİN SEKİL OLUYU ARTIK BLOGCU KENDİ TEMASINDAN BASKA KİMSENIN TASARIMINA İZİN VERMİYOR

Findik

Jüri

  • "Findik" bir kadın

Mesajlar: 671

Kayıt tarihi: Jun 13th 2007

  • 1001
  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 2.02.2012, 23:03

@ 0gs0,

assagdaki linki takip et

Blogcu sitelerinde tasarim degisikligi süreci..

edit//
40kaplam40 3 aylik mesaja cevap vermissin, benide yaniltin tzz
Jüri 'im ve burda dokunulmazligim var! ona göre :kdil: