Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

541

Thursday, 1.09.2011, 03:43


EY Kibir!..
Şaka değil sözlerim,
Bu savaş anca biter,kapanınca gözlerim.
Attığın her düğümü,imanla çözeceğim.
Ve seni her secdede ezdikçe EZECEĞİM...

- Şems-i Tebrizi -

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

542

Thursday, 1.09.2011, 20:57


Bazı insanlar vardır ki selam verirler ve selamlarından is kokusu gelir.
Bazıları da vardır ki selam verirler ve onların selamından misk kokusu gelir.
Denizin kenarına kadar, ayakların izi vardır. Ama denize girdikten sonra ne iz kalır, ne işaret..MEVLANA

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

543

Friday, 2.09.2011, 21:20


Gerekeni yap kardeşim ki, Günahlar bir GÜN'AH' ettirmesin..

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

544

Friday, 2.09.2011, 22:22


‎"Dört şeyi yanlış anlamışım:
Ben Allah'ı istiyor, O'nu anıyor,
O'nu biliyor, O'nu seviyorum ...
Sonradan anladım ki,
Benden evvel
O beni istiyor,anıyor,biliyor ve seviyormuş.."
Bayezid-i Bistâmi (k.s.)

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,308

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

545

Saturday, 3.09.2011, 14:37

Kendinin ne olduğunu bilen insan, bazı kendini bilmezlerin, onun hakkında söylediklerinden etkilenmez. - İbn-i Sina

Cebi zengin fakat ruhu fakir olan insanın hali çok rezil ! Çünkü o; 'herşeyin fiyatını bilir, değerini değil.
'[Mevlana-Rumi]

"Mü'minlerin imanca en olgunu ahlâkı en güzel olup, ailesinin bireylerine karşı en yumuşak, en lütufkâr davranandır." (Rıyazüssalihin ve Terc. C.1,S.320)

Resûlullah efendimiz buyurdu ki:
- Beş şey vardır ki münâfıkta bulunmaz. Bunlar; dinde bilgi sâhibi olmak, dilini fuzûliyattan, boş şeylerden korumak, güler yüzlü olmak, kalbinde nûr bulunmak ve Müslümanlar arasında sevilmektir.

Lokman Hakîm, oğluna yaptığı öğütlerde buyurdu ki:
“Ey oğulcuğum, kötü arkadaşlarla düşüp kalkan selâmet bulamaz.
Kötü yerlere girip çıkan töhmet altında kalır.
Diline hâkim olmayan pişman olur.“
Birileri kendini Bir B.. saniyormus, o yüzden geldim :kkahkaha:

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,308

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

546

Saturday, 3.09.2011, 17:04

İlahi feyiz olmasaydı ibadet ve duaya devam söz konusu olmazdı. Bu nedenle ibadet ve duaya devam edenin en küçük mevkiini dahi küçük görme!

Karanlığa karşı tavır almak iyidir; ondan daha iyisi de, karanlığa sövüp-sayma yerine, küçük dahi olsa bir meş'ale tutuşturmaktır. (F. Gülen)
Birileri kendini Bir B.. saniyormus, o yüzden geldim :kkahkaha:

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

547

Saturday, 3.09.2011, 19:34


İnsana, aradığı şeye bakarak değer biçilir...Hz. Mevlana

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

548

Saturday, 3.09.2011, 20:12


Ahiretteki hesap, dünyada nefsini hesaba çekmiş olanlar için hafif ve kolaydır... ( Hz. Ömer ra )

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

549

Sunday, 4.09.2011, 10:47


‎"Kendisinden yüz çevirenin bile rızkını kesmeyen ALLAH, kendisine yönelenlere neler yapmaz ki!.." [İmam Gazali]

MeRaL

Jüri

  • "MeRaL" bir kadın

Mesajlar: 5,308

Kayıt tarihi: Jan 6th 2007

Konum: NRW

  • Özel mesaj gönder

550

Monday, 5.09.2011, 02:14

İnat kötülüklerin kaynağıdır.

İnatçılık insanın aklına zararlıdır.

İnatçılık savaş ve düşmanlığa yol açar.

İnatçılığın zararı herşeyden çoktur.

Hz. Ali
Birileri kendini Bir B.. saniyormus, o yüzden geldim :kkahkaha:

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

551

Monday, 5.09.2011, 04:39

insan niyetine göre düzgün veya bozuk olur...

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

552

Monday, 5.09.2011, 04:43

*İyiliği gizlemek, kötülüğü gizlemekten daha üstündür. (Ebu Bekir Ferra) *Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi. (İmam-ı Azam)
***************************************************************************************************

*İnsan, alışkanlıklarının çocuğudur. (İbni Haldun) *
*************************************************************************************************

Herkes herkese bir lokma şey verebilir ama boğaz bağışlamak, ancak Allahın işidir. (Mevlana)

**************************************************************************************************

*Bir şeyi bulunmadığı yerde aramak, onu aramamak demektir. (Mevlana)

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

553

Monday, 5.09.2011, 04:43

*Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a))

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

554

Monday, 5.09.2011, 04:46

*Özü doğru olanın, sözü de doğru olur. (Hz. Ali (r.a))

*******************************************************************

*Her gecenin bir gündüzü vardır. (Hz. Ali (r.a))

*******************************************************************

*Nefis üç köşeli dikendir, ne türlü koysan batar. (Mevlana)

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

555

Monday, 5.09.2011, 04:47

İMAN ETMEDİKÇE CENNETE GİREMEZSİNİZ BİRBİRİNIZI SEVMEDIKÇE GERÇEK ANLAMDA İMAN ETMİS OLAMAZSINIZ.

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

556

Monday, 5.09.2011, 04:50

İNSANIN SÖZÜ HİKMET,BAKIŞI İBRET, VE SUSMASI DERS OLMALIDIR.:))

*ay_ışığı*

Profesyonel

  • "*ay_ışığı*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,004

Kayıt tarihi: Aug 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

557

Monday, 5.09.2011, 05:47

Anladım ki; İnsanlar;
Susanı korkak, görmezden geleni aptal,
Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar.
Oysa ki; Biz istediğimiz kadar hayatımızdalar.
Göz yumduğumuz kadar dürüstler,
ve sustuğumuz kadar İNSANLAR..
Hz. Mevlana

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

558

Monday, 5.09.2011, 11:26


Sevmek bu kadar güzelse; Kim bilir sevmeyi yaratan ne kadar güzeldir...Mevlana

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

559

Monday, 5.09.2011, 11:37


‎"Yeryüzünde hiçbir canlı yoktur ki, rızkı Allah'a âit olmasın..." (Hûd Suresi 6. Ayet)

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "TurkEce/GnL"

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

560

Monday, 5.09.2011, 11:41


‎"Haramlardan sakının ki insanların en güzel ibadet edeni olasın.
Allah'ın taksimine razı ol ki insanların en zengini olasın.
Komşuna güzel davranıp iyilik yap ki gerçek mümin olasın.
Kendin için sevdiğin ve istediğin şeyleri diğer insanlar için de iste ki hakiki müslüman olasın.
Bir de çok gülme, hiç şüphesiz çok gülmek kalbi öldürür."Hz Muhammed "(SAV)
Hadis-i Şerif - Kaynak: Tirmizi