DJ ALIYAR SIZIN YAPTINIZ DOGRU MU ACABA KENDINIZE BES VERIYORSUNUZ BIRAKIN DE JURI ARKADASLARIN YAPSIN BUNU BEN BU KADAR ZAMAM KENDIME DEGERI VERMEDIM BI TEMANIM BEN SIZE 3 VERDIM BILGINIZ OLSUNNNNNNNNNNNNN PAYLASIM ICIN TSKLER
DJ ALIYAR SIZIN YAPTINIZ DOGRU MU ACABA KENDINIZE BES VERIYORSUNUZ BIRAKIN DE JURI ARKADASLARIN YAPSIN BUNU BEN BU KADAR ZAMAM KENDIME DEGERI VERMEDIM BI TEMANIM BEN SIZE 3 VERDIM BILGINIZ OLSUNNNNNNNNNNNNN PAYLASIM ICIN TSKLER
Emeginize saglik paylasim icin tskkürler bende 3 verdim
Uzun zamadır yoktum aranızda ama tema yapmaya devam ediyordum
cevrendeki radyocu arkadaslarIn tema istegine cevap veriyordum
bu son yaptigim temaların tümü resimleri dahi dj lerin tarifi ve yolladığı resim
lerin üzerine yapilmiş calışmadır.
şunu gördümki sizlerin burda degerlendirmeleri farkli dj lerin kullanım aliskanları çok farklı
Geçmiş dönemlerde sunu söyledim ve uyguladım herkim tema eklerse kendi temasina puan vermemeli
geçmişdeki ekledigim temalarda bu görülebilir ama gördümki bu puanlama ve tema degerlendirme
krıterleri göreceli olarak değişiyor
Yeni yaptigim temalar siparis üzerine yaptığım
temalar özgün kendimden kattığım fazla bir sey yok
bir karsi duruş olarak kendi yaptiğim temalara 5 yıldız verdim yoksa yıldızla puanla hiç işim
olmadı olmayacakda önemli olan paylaşımdır kendimizde olan fazla kullanım fazlası meteryelleri
paylaşılmalıyız paylaşdıkça çoğalacağını sizde göreceksiniz
şaiirin dediği gibi: "Yarin yanağından gayrı her yerde her şeyde hep beraber"
Yorum yazan arkadaşlara tsk
Arkadaşın Dediği Gibi Bencede Kim Tema Yapıyor ise Kendisine Puan Vermemeli An Mantıklısıda Bu Zaten Bırakın Degerlendirmeyi Diger Arkadaslar Yapsın Çünki Herkesin Yaptıgı Kendine Güzel Gele Bilir Bence Dediğim Gibi Temayı Yapan Kendine Oy Kullanmasın
[color=#0000ff]Haksızlığın Önünde Eğilmeyiniz Çünki Hakkınızla Beraber Şerefinizide Kaybedersiniz ( Hz ALi )[/color]