Giriş yapmadınız.

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Melye"

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 19.08.2011, 14:32

4 kelime 1 cümle...

Bu oyunumuzda şöyle arkadaşlar:
Üstteki üyenin vermiş olduğu 4 kelime ile anlamlı bir cümle kuracaksınız ve Akabinde Bir Sonraki Arkadaş İçin Yeni 4 Kelime Bırakıcaksınız...

Cümle sadece o kelimelerden oluşmak zorunda değil...önemli olan cümle içinde o 4 kelimenin kullanılması...

Örneğin : Çay / Bisküvi / Şeker / Anne

Cümle : Annem bu sabah bana çay demledi yanında bisküvide vardı ama çayda şeker yoktu :1kizbalik:

gibi...

anlatabildim sanırsam :kizutangac:



Başlıyoruz :pembegozluk:

Kelimeler : Müzik / Aşk / Ev / Sinir

2

Friday, 19.08.2011, 14:36

Tatil dönüsü evde olmak sinir verici bir sey , bugünde hep aşk müzükleri caliyor biri nedense :)



deniz / gece/ gitar / kum
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 19.08.2011, 14:37

deniz kum güneş gitmiş gece olmuş ve sahilde gitarın sesi o kadar hoş geliyordu ki insana huzur veriyordu

sen ben güzel kız
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

4

Friday, 19.08.2011, 14:37

Ben Sen'in Gibi Güzel Kız Görmedim :haha:



Ev/Donanma/Cakmak/Sigara :D
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

(KaRaGüL)

Profesyonel

  • "(KaRaGüL)" bir kadın

Mesajlar: 2,363

Kayıt tarihi: Apr 8th 2011

Konum: antalya

  • 1254123
  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 19.08.2011, 14:54

evde sigaramı yakacak çakmak bulamadım
nefret,aşk,intikam

TurkEce/GnL

[Forum Ablası]

  • "TurkEce/GnL" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 19.08.2011, 14:57

Olmadı Karagül donanmayı unuttun :1gözkirp:
Evde donanmayı seyrediyodum çakmak ve sigaramı balkondan düşürdüm :whistling:

Eldiven,müzik,sokak,zenci :D

7

Friday, 19.08.2011, 14:58

Aşk icinde nefret ve intikami barindirmaz


masal / rüya / ev / güzel
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Melye"

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

8

Friday, 19.08.2011, 15:32

Güzel bir rüya gördüm,masallardaki kadar muhteşem bir evde yaşıyordum sevdiğimle :kizutangac:





Ömür / Yara / Bebek / Çiçek

9

Friday, 19.08.2011, 15:46

Gecmez bir yaradir ömüde yasanan aci seyler, hayatta en saf varliklar bebekler ve ciceklerdir :)


günes , sicak , yara , pencere
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

10

Friday, 19.08.2011, 16:01

Yaram Güneşi Görünce Pencereyi Actım Sıcak Odaya Doldu ^^



Venüs/Kalem/Telefon/Sakız
:D
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

midestino34

Profesyonel

  • "midestino34" bir kadın

Mesajlar: 1,857

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2009

Konum: istanbul

  • 1456645
  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 19.08.2011, 17:11

telefonla venüs marketi aradım sakız ve kalem istedim:d:d BİLGİ-SİNEMA-MAHŞER-VEDA
[size=10][color=#009999]Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Bugün hayat veren su, yarın seni boğabilir. [/color][/size]

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Melye"

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 19.08.2011, 17:23

Tv de bilgi verildi,bu hafta sinemalarda mahşere veda filmi varmış... :dusunmek:

senaryosunuda ben yazem barü sallamışken :ep:





Alem / Yalan / Umut / Güven

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

13

Friday, 19.08.2011, 17:44

alem herkese yalan atmış umut gelip güven vermiş :))

çingene kızmızı şemsiye pervane
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Melye"

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 19.08.2011, 17:55

çingeneler kırmızı şemsiyeleri ile ersinin etrafında pervane olmuşlar :ep: :ep: :ep:





Nisa / Sevmek / Ay / Güneş

15

Friday, 19.08.2011, 17:57

Nisa Ay isiginda güneslenmeyi seviyor :D


ben / gidiyorum/ lokanta / ev
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Melye"

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

16

Friday, 19.08.2011, 17:58

Ben eve gidiyorum lokantaya sen git zeynom tzz




İzmir / Akıl / Koşmak / Gezi

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

17

Friday, 19.08.2011, 17:59

günesi bıraktık ay ışıgında güneşleniyoz tam bana göre :))


ben evden çıktım lokantaya dogru gidiyorum


ersin güzel cimcime gitti
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Melye"

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

18

Sunday, 21.08.2011, 23:57

Ersin İzmirde Güzel bir cimcime ile parka gitti :blink:

bu cümleyi ben kurdum dimi :ep:




Nisa / Huzur / Git / Oh


:pardon:

19

Sunday, 21.08.2011, 23:58

Ersin git su ablanı(Nisa) al huzura erdır oh diyelim bizde :D


huzur / ev / abla / götür
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

20

Monday, 22.08.2011, 00:00

siziiiii en böyük mercilere şikayet ediyom hihhhhhh tzz
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .