Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

Lovestory

Orta Düzey

  • "Lovestory" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Lovestory"

Mesajlar: 394

Kayıt tarihi: Jul 10th 2011

Konum: O'nun KaLbi...

  • 967161
  • Özel mesaj gönder

1

Monday, 18.07.2011, 10:12

Gülümsemek İçin Bir Neden Yazalım..

İnş. Paylaşılmış Bir Konu Değildir Ufak Çaplı Bir arama Yaptım ama...:-)

Ben Başlayayım...
Yardıma Muhtaç Birine Yardımcı Olup Onu Gülümsetebilmek.. Benimde Gülümseme Sebebimdir.. :)
Artık Sadece Kendim Için HuzuR Istiyorum....

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

2

Monday, 18.07.2011, 10:34

misafirlerden tatilin t sini bile düşünemezken
tatil teklifi beni fazlasıyla memnun etti
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

3

Monday, 18.07.2011, 10:55

güneş actı gülümsemek için bundan güzel sebep mi olur :)
Saygım adabımı aştı bu gece.

4

Monday, 18.07.2011, 16:11

COK YAKINDA HER SEY YOLUNA GIRECEK BUDA BENI GULUMSETIYOR

HA BIRDE KARSILIKSIZ IYILIK YAPMAK BENI GULUMSETIR
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

5

Monday, 18.07.2011, 20:50

öleceğimi bilmek beni gülümsetiyor
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

Lovestory

Orta Düzey

  • "Lovestory" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Lovestory"

Mesajlar: 394

Kayıt tarihi: Jul 10th 2011

Konum: O'nun KaLbi...

  • 967161
  • Özel mesaj gönder

6

Monday, 18.07.2011, 22:33

öleceğimi bilmek beni gülümsetiyor


Saçmalıyorsun Hemşom...=(

Beni gerçekten seven Dostlarımın Oldugunu Bilmek ...
Artık Sadece Kendim Için HuzuR Istiyorum....

7

Monday, 18.07.2011, 23:19

çocukların sevincini görmek beni gülümsetir... :)
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

Sütlac

Profesyonel

  • "Sütlac" bir kadın

Mesajlar: 2,154

Kayıt tarihi: Jun 3rd 2008

Konum: Kase / Buzdolabi

  • Özel mesaj gönder

8

Wednesday, 20.07.2011, 15:00

kotu gunleri geride biraktigimi hatirlamak gulumsemem icin sebep ^^

9

Tuesday, 2.08.2011, 22:45

Arkadaslarımla Mutlu ve Eglenceli Zaman Gecirmem Gülümsememe En Büyük Neden ^^
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]

10

Tuesday, 2.08.2011, 23:07

bence nefes alıyorsak bile tebessum etmemiz gerekir , birde saglikliysak kahkaha ile gülelim :kizgozkirp:
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Beyaz_Gelıncık" (2.08.2011, 23:24)


11

Tuesday, 2.08.2011, 23:11

Aciya inat gülmeye devam :)
WWW.Flatcast-Terapi.com

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 3.08.2011, 00:22

guestleri karıştır yeter :))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

13

Wednesday, 3.08.2011, 00:24

Yaninnizda Bir Ayso varda herzaman gülersiniz :)
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Melye

Moderatör

  • "Melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 3.08.2011, 00:26

Yaninnizda Bir Ayso varda herzaman gülersiniz :)



he ya bugün bile güldürdü beni :ooooooo: töle bakalim aysocan :pembegozluk:

  • "BY_DUSLER" bir erkek

Mesajlar: 4,845

Kayıt tarihi: May 22nd 2010

Konum: DüŞLeR aLeMi

  • Özel mesaj gönder

15

Wednesday, 3.08.2011, 00:36

Hayatta bildigim tek şey gülümsemek..
[b]SeNiN ÇeLMe TaKTıĞıN YeRDeN BaŞLıYoRuM HaYaTa..VaRSıN YaRa iÇiNDe KaLSıN DiZLeRiM,YüReĞiM KaDaR aCıMaZ NaSıLSa[/b]

16

Wednesday, 3.08.2011, 02:07

bir adet uyku kaçmıştır bulanların insanlık namına müdüriyete bırakmalı rica olunur :D
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

17

Wednesday, 3.08.2011, 02:09

seninde uyku bu aralar pek kaçar olsu sıkı bağlayamıyon herhal :)))

ben bulursam kargoya vercem bekle kapıda :))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

18

Wednesday, 3.08.2011, 11:28

Hep gülki hayat anlasinki seni hic üzemeycek !!!!!
WWW.Flatcast-Terapi.com

19

Wednesday, 3.08.2011, 13:14

hayata inat gülümse....
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

  • "Nisa Nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

20

Wednesday, 3.08.2011, 13:25

evladının gözünün içindeki gülümseme olsa gerek..
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Benzer konular