Giriş yapmadınız.

1

Sunday, 13.02.2011, 10:45

flatcast-tema-bir gülü sevdim

KELEBEK24 belirtilen dosyaları ekledi:

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 13.02.2011, 10:55

Emegine saglık,güzel calışma,tşkler..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

3

Sunday, 13.02.2011, 10:57

usta tskler begenmene sevindim sizin gibi ustakardan bunu duymak cok güzel :)

4

Sunday, 13.02.2011, 11:14

eline saglık kelebek çok güzel olmuş ,paylasım için tskler..
Saygım adabımı aştı bu gece.

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 13.02.2011, 13:17

emeğine sağlık teşekkürler güzel olmuş..;)
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

6

Sunday, 13.02.2011, 14:13

paylaşım için saoll

  • "Biiidenem" bir kadın

Mesajlar: 3,004

Kayıt tarihi: Mar 31st 2008

Konum: Denizli-Kütahya

  • 813371
  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 13.02.2011, 14:39

Emeginize saglık hoş olmuş son zamanlarda dikkat ediyorum çalışmalarınız çok net devam derim daha hoş ve güzel çalışmalar çıkaracagınıza eminim ,başarılar dilerim.

8

Sunday, 13.02.2011, 14:55

yorumlara tskler bidenemm begenmene sevindim sizlerden bunu duymak beni mutlu ediyo sizler usta ben daha cirak :D

9

Sunday, 13.02.2011, 15:43

emeginize gönlünüze saglik...
güzel bir calisma ile yine karsimizdasiniz...
tesekkürler...

10

Monday, 14.02.2011, 20:03

emeğine yüreğine sağlık güzel paylaşımlar için teşekkürler
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

  • "Tirnali-57" bir erkek

Mesajlar: 7,730

Kayıt tarihi: May 20th 2011

Konum: Balıkesir / Ayvalık

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 24.07.2011, 22:03

Güzel Paylaşım için Tskler Eline Yüreğine Gönlüne Sağlık Emek Veren Gözlerden Şifa Eksik Olmasın Paylaşımlarının Devamını Dilerim..
[color=#0000ff]Haksızlığın Önünde Eğilmeyiniz Çünki Hakkınızla Beraber Şerefinizide Kaybedersiniz ( Hz ALi )[/color]

12

Sunday, 24.07.2011, 23:35

GUZEL OLMUS TSKLER:
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

*GeLiNCiK*

Profesyonel

Mesajlar: 620

Kayıt tarihi: May 24th 2011

  • Özel mesaj gönder

13

Wednesday, 24.08.2011, 17:50

Paylasiminiz icin tskrler,emeginize saglik...

-bykatip-

Profesyonel

  • "-bykatip-" bir erkek

Mesajlar: 1,604

Kayıt tarihi: Jun 4th 2011

  • Özel mesaj gönder

14

Thursday, 25.08.2011, 02:08

emeğinize sağlık paylaşım için tşkler