Giriş yapmadınız.

1

Thursday, 7.07.2011, 13:07

isim yazmamış..

Temel çok sıkıntılıymış. Onun bu hali Dursun'un gözünden kaçmamış;
- 'Ne oldu Temel durgunsun biraz.' demiş.
Temel: -'Sorma başım belada, bir mektup aldım adam kızıyla ilişkimi kesmezsem beni öldüreceğini yazmış...'
Dursun: - Ne var bunda sen de kesersin...'
Temel:- Tamam da isim yazmamış..' :D

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 7.07.2011, 15:12

:))))) tşkler cnmm
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

3

Monday, 11.07.2011, 00:22

"tamam da isim yazmamış"
hahahahah
tşk ler ablasıııı :D
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

4

Monday, 11.07.2011, 06:20

tskler cnm:)))
Saygım adabımı aştı bu gece.

5

Sunday, 14.08.2011, 17:55

:D
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif

6

Sunday, 14.08.2011, 18:09

:thumbup:
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif

Benzer konular