Gidiyorsun...
Susun artık keşkeler, bitmesini istediğiniz umutlar bitti, ayrılsın dediğiniz yollar ayrıldı.
Susun artık keşkeler, “O” sizi işitmez artık,
Doğma aşkımızın şahidi dolunay, dava düştü..
Gitmelerin üstünü çizdiğim halde gene de..Gidiyorsun!...
HOŞ-ÇA-KAL...
Çok Beğendim çok Teşekkürler...