Ellerinize sağlık hoş bir tema olmuş.Yazı stili,rengi biraz sade kalmış.Bir tanede harf hatası var

Ali bey eski juri ve temacı arkadaşımız uzun süredir yoktunuz,hoşgeldiniz

Ama ben sizin daha detaylı temalarınızı görmüştüm.Biraz değişik geldi bana.Bu arada yakışıklı delikanlının temalarınıda bekliyorum

Emeğini paylaşan yüreğinize teşekkürler, arkadaşım...