Giriş yapmadınız.

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,021

Monday, 30.05.2011, 00:03


Nick..

  • "яєαℓ ℓovє" bir kadın

Mesajlar: 4,233

Kayıt tarihi: Jan 13th 2009

Konum: Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf

  • 1098722
  • Özel mesaj gönder

1,022

Monday, 30.05.2011, 00:06

;)
Avatar
яєαℓ ℓovє

1,024

Monday, 30.05.2011, 00:13

avatar
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,025

Monday, 30.05.2011, 00:16

NicK

1,026

Monday, 30.05.2011, 00:20

kendisi :)
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,027

Monday, 30.05.2011, 00:22

ßenim Kadar espiri yeteneqinin qüclü olmasini =))

1,028

Monday, 30.05.2011, 00:22

AVATARINI :D ABİİ BU BEBEK PEH SEWİMLİ YAA :D

1,029

Monday, 30.05.2011, 00:24

senin o bebek dediğin umarım benim avatardaki bebektir:D yoksa üsttekinin bebekliğimi kalmış yahu:D
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

1,030

Monday, 30.05.2011, 00:26

KEM KÜM BN DE ENSON SEN VARDIN BEA HEHE SENİN AVATARINDAKI BEBEK TABII (BOZUM OLDUM ) :D

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,031

Monday, 30.05.2011, 00:27

Snm hec kusura bakma seni begenmekten biktim ben

Nick diyelim ßari =))

1,032

Monday, 30.05.2011, 00:29

TIMINM YAZMIYOM KÜSTÜM :P :P
İMZA OLSUN BARİ :D

1,033

Monday, 30.05.2011, 00:30



kedisini beğendim
eşlik etsin diye kedimi getirdim ;)
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,034

Monday, 30.05.2011, 00:31

Kadin Ruhundan Anliyor olmasini ßegendimm =)))

1,035

Monday, 30.05.2011, 00:33

8)
aynı kafadan olmasını beğendim... :)
"İnsanları tanımak denizleri bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,036

Monday, 30.05.2011, 00:34

Kendinden £min oLmasini ßegendimm... :thumbup: [benim qibi]

1,037

Monday, 30.05.2011, 00:46

BEGENMIYECEM İŞTE KÜSÜM BANANE :D

  • "R-TürK_" bir erkek

Mesajlar: 6,858

Kayıt tarihi: Jan 19th 2011

Konum: AntepiA

  • 1059040
  • Özel mesaj gönder

1,038

Monday, 30.05.2011, 00:50

hihhhh sen bilirsinnn....

Malesef Avatarin Çok qüzel ....

  • "nisa nisa" bir kadın
  • Konuyu başlatan "nisa nisa"

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

1,039

Monday, 30.05.2011, 02:20

avatarını
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

1,040

Monday, 30.05.2011, 08:11

Konumunu
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]