depremin beni gülümseten hoşuma giden çok güzel bir yönü var
Bende yakinlarimi aradim ve öyle bir girgir samata ile karsilastim ki, dügün var zannettim

Lakin, herkes deprem'i hissetmis olmasina ragmen, maddi manevi bir hasar olmamasina cok sevinmis. Bu yüzdende cok mutlu olmustular.
Hani fakir'in sevinmesi icin önce afedersiniz merkebini kaybeder, sonrada buldurur ya Rabbim. Öyle birsey sanirim
Herkese hayirli cumalar efendim