Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 20.05.2010, 15:56

MorveCilgin


Güle Güle Kullanın
tam3535 belirtilen dosyaları ekledi:
  • MorveCilgin.fcp (231 Byte - 220 defa indirildi - en son: 17.01.2026, 04:32)
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 20.05.2010, 15:58

emegine şağlık güzel olmuşş başarılarr
yalnız taşarım işmin biraz büyük olmuş dj adı ile kaışmaşın
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

DJ*LAZ*GÜLÜ

Profesyonel

  • "DJ*LAZ*GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 20.05.2010, 16:02

EMEGINIZE SAGLIK GÜZEL BIR CALISMA OLMUS UFACIK BIR ÖNERIM VAR IMZANIZI AZ DAHA UFAK YAZARSANIZ DAHADA HOS OLUR NACIZANE FIKRIM ;)

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 20.05.2010, 16:02

teşekkür ederim yorumlarınz için Söylediklerinizi Dikkate Alıcam :)
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

5

Thursday, 20.05.2010, 16:06

Ellerine Saglık Cok Guzel Olmus Paylasım Icın Tesekkurler...

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 20.05.2010, 16:07

paylasim icin tesekkürler
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 20.05.2010, 16:42

Öncelikle aramıza hoşgeldin arkadaşım :) İmza hakkında gerekenler söylenmiş Musty dj rumuzunuzmu bende onu sorayım? Bu arada ilk temalarda eleştirmiyoruz pek ;)Kıymetini bil derim ^^ Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim mor ve çılgın adını görünce Bismillahhhh dedim cılgın bir tema geliyor ama mor sade bir tema geldi :D Ellerinize sağlık,emeğe paylaşan yüreğe teşekkürlerimle....
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 20.05.2010, 17:24

EMEGINIZE SAGLIK GÜZEL BIR CALISMA OLMUS UFACIK BIR ÖNERIM VAR IMZANIZI AZ DAHA UFAK YAZARSANIZ DAHADA HOS OLUR NACIZANE FIKRIM ;)



arkadasimla ayni fikirdeyim :)
Emegine saglik..
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 20.05.2010, 17:44

öncelikle söylediklerinizi dikkate alıcam . dj rumuzm deil Dj olacak Arkadaslara Dj Baslıgını Koydum yanına Kendi İsimlerini Getirmeleri İçindi Yani ... Yorumlarınz için Teşekkrler :) Emege Saygı Gösterip yorum yazan parmaklarınız dert görmesn :D
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 20.05.2010, 19:32

aramiza hg diniz paylasim icin tskler.

VeR@

Profesyonel

  • "VeR@" bir kadın

Mesajlar: 1,343

Kayıt tarihi: Nov 27th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

11

Thursday, 20.05.2010, 19:33

genele bende katılıyorum imza büyük olduğu için kulanıcılar tarafından tercih edilmeyebilir ama yinede hoş bi tema olmuş emeginize saglık

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 20.05.2010, 20:44

teşekkrler . yorumlarnz için...
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

13

Thursday, 20.05.2010, 21:43

emeğinize sağlık, üst bölüm siyah cerceveli olabilirmis, başarılı çalışmalarınız devamını dilerim.
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

S e L

Profesyonel

  • "S e L" bir erkek

Mesajlar: 1,086

Kayıt tarihi: Jan 17th 2010

Konum: yozgat

  • Özel mesaj gönder

14

Thursday, 20.05.2010, 22:44

dizayn olarak evilin temasını andırıyor.
emeğine sağlık

16

Friday, 21.05.2010, 05:05

paylasim icin tskeler ayrica dj yeri oldukca kucuk olmus
eline emegine saglikk
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



17

Friday, 21.05.2010, 09:05

emegınıze saglık, paylasım ıcın tsk ler
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 21.05.2010, 15:01

DİZAYN OLARAK COGU TEMALAR BİRBİRİNE BENZER ZATEN :) yorumlar için teşekkrler
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

Surmeli

Profesyonel

  • "Surmeli" bir kadın

Mesajlar: 1,078

Kayıt tarihi: Sep 1st 2007

Konum: Almanya

  • Özel mesaj gönder

19

Friday, 21.05.2010, 22:32

ellerinize emeginize saglik.
selam ve dua ile.

tugram

Jüri

  • "tugram" bir erkek

Mesajlar: 2,895

Kayıt tarihi: Jun 17th 2007

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

20

Sunday, 3.04.2011, 00:24

Emeğine yüreğine saglık, paylaşım için teşekkürler...
* * *