Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
~~İyi Ki Varsın Diyebilmek~~
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
Sözde değil Özde Sevmektir…
cok güzeldi emegine saglik sibela..
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..
IYIKI VARSIN HAYATIMDA GERCEKTEN COK GÜZEL SÖZLER
!!!! ASK BIR CAY GIBIDIR S€KERD€ S€WGIDIR :( BIZIM GIBI GARIPL€RD€ CAYI S€K€RSIZ IC€R!!!!!
iyiki varsınızzzz
paylaşım için teşekkürler sibela..
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
iyiki varsınız
teşekkürler...
paylaşım için teşekkürler
okyanus teşekkürlerr
suskungüzel teşekkürlerr

)
serpilx teşekkürler
delikurt teşekkürler
engongem teşekkürler sizlerinde yüreğine sağlık arkadaşlarrr


~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
rizegüzeli teşekkürler arkadaşımm

~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
iyki varsınız tabikide canım arkadasım benim emeğine sağlık paylaşım için teşekkürler...
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
güzel bi yazı olmuş emeğine saglık
Hayatlarımıza zaman eklenirken Zamanlarımıza hayat eklemeyi unutmayalım…
[align=center] [img]http://img704.imageshack.us/img704/241/56870091.png[/img]
[/align]
Bugün kismeye demedim ama hemen gördüümde diem iyiki varsınızzz die...
tşk ler sibela çok güzeldi...
bugun iki evladıma iyiki varsın dedim
iyikide varlar
onlarsız bi hayat asla düşünemiyorum
Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın inş
bizleride onlara inşşş aminn....
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
teşekkürler eylem


teşekkürler nisa nisa


teşekkürler satyriasis..
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
iyi ki variz
emegine saglik guzel bir paylasim tskler
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
Bende evlatlarıma sık sık derim iyiki varsınız diye bazende hak eden dost yüreklere derim güzel sözdür severim.
İyiki varsın Sibela yoksa bu güzel yazıları okuyamazdık
oyy teşekkür ederimn ece

iyiki varsın sağol
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~