Giriş yapmadınız.

mavisfm

Acemi

  • Konuyu başlatan "mavisfm"

Mesajlar: 15

Kayıt tarihi: Nov 23rd 2007

  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 24.11.2007, 23:33

Karizmatik Bir Tema

mavisfm belirtilen dosyaları ekledi:
  • 1.fcp (317 Byte - 399 defa indirildi - en son: 14.05.2026, 17:32)

  • "slowcu" bir erkek

Mesajlar: 3,614

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2007

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 24.11.2007, 23:43

mavisfm, tema çalısmanda chat alanı ufak olmuş...
Bunu disinda imzan biraz büyük gibi kücük yazsan fena olmaz ;)
Başarılarinin devamını dilerim

maxma

Profesyonel

Mesajlar: 2,495

Kayıt tarihi: Nov 23rd 2006

Konum: Evin Bir Kosesi :)

  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 25.11.2007, 01:40

emegine saglik..
yanliz chat alani ufak gercekten slowcuya katiliyorum..
boyutlari 800*600 yapmayi dene daha güzel olucak

  • "D3NiZLi-Li" bir erkek

Mesajlar: 3,304

Kayıt tarihi: Jul 29th 2007

Konum: Denizli

  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 26.11.2007, 15:15

mavisfm, emegine saglik guzel calisma olmus tskrler
Remix Engineers : http://remix.land

Aklimda

Stajyer

Mesajlar: 158

Kayıt tarihi: Jul 25th 2007

Konum: Frankfurt / Main

  • Özel mesaj gönder

5

Monday, 26.11.2007, 15:34

Tebrik ederim gördügüm güzel TEMA lardan birisi bu fakat bende Arkadaslara katiliyorum Sohbet yeri biraz ufak olmus.

ellerine saglik

i-rem

Profesyonel

  • "i-rem" bir kadın

Mesajlar: 2,183

Kayıt tarihi: Jun 26th 2007

Konum: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Özel mesaj gönder

6

Monday, 26.11.2007, 15:37

mavisfm, sanirim hazir bir Template kullanmissin ;)
imzanda mavisfm degil dj capkin olmus demek :lol: bak daha güzel demi...tebrikler

SeToM

Stajyer

Mesajlar: 25

Kayıt tarihi: Aug 2nd 2007

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

7

Monday, 26.11.2007, 17:42

mavisfm, elleri sağlık cok güzel olmus ama arkadaslara katılıyorum chat bölümü biraz ufak olmus ;)

)))Sibelimben(((

Orta Düzey

Mesajlar: 485

Kayıt tarihi: Sep 8th 2006

  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 26.11.2007, 17:53

GÜZEL :up:

yaralikurt

Stajyer

Mesajlar: 31

Kayıt tarihi: Jun 16th 2007

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 26.11.2007, 20:27

Tebrik ederim gördügüm güzel TEMA lardan birisi bu fakat bende Arkadaslara katiliyorum Sohbet yeri biraz ufak olmus.

ellerine saglik

  • "Tirnali-57" bir erkek

Mesajlar: 7,730

Kayıt tarihi: May 20th 2011

Konum: Balıkesir / Ayvalık

  • Özel mesaj gönder

10

Wednesday, 10.08.2011, 02:54

Eline Yüreğine Gönlüne Sağlık Emek Veren Gözlerden Şifa Eksik Olmasın Paylaşımlarının Devamını Dilerim..
[color=#0000ff]Haksızlığın Önünde Eğilmeyiniz Çünki Hakkınızla Beraber Şerefinizide Kaybedersiniz ( Hz ALi )[/color]

11

Wednesday, 10.08.2011, 02:58


Emeginize SagLik GüzeL PayLasim icin TskrLer...

BENSU

Usta

  • "BENSU" bir kadın

Mesajlar: 3,977

Kayıt tarihi: Oct 6th 2011

Konum: ADANA

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 28.11.2011, 16:30

Paylaşım için teşekkürler...Emeğinize sağlık...
[color=#ff0000][b][i][u]HADDiNi BiLEN KiMSE HAKARET GÖRMEZ!!!.[/u][/i][/b][/color]

13

Monday, 28.11.2011, 16:59

emeğinize sağlık...