Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
İyi PAZARLAR olsun diyor....
havalar nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun diyo...
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
ota çöpe yazayımda ayın yazarı oluyum diyo
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
Bizi bilen bilir eskiden neysek şimdide oyuz, paylaşmak güzeldir diyor
eskiden hoştun şimdi daha hoş olmuşsun diyo
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
Ay çok merciiii sende eskiden neysen şimdi dada ondan olmuşsun diyoooo

He bide senle atışmayı özlemişim diyooo
bu pazar günlerini hiç sevmiyorum diyo

bide blackline profil resmindeki bebekte çekirdekten yetişcek geleceğin ya daahi bilgisayar uzmanı yada hacker ı olma edaası var...yaradanım anne ve babasını utandırmasın diyo içimdeki ses
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]
Allahım anne ve babasına sabır versin diyo
içimde ki ses bi de Eylem ve Okyanus gelsin ekip tamam olsun diyo
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
Herhal torunudur bilekin amin dedesine bağışlasın diyo....
(Üsttekini kim gelsinde yazacaksın :1kizhayir: karıştırma dede diyo

)
sen kendine bak nine diyo
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
icimde sesmi varki mölüm mölüm bakiyorum sadece
Hahaha diye gülüyo içimdeki ses ben gurur duyuyorum nineliğimle

senmiyim ben çatla yakalandın dede diyo
Ah blekim benimi özlemiş anca uyandım ilaçlarımı içtim çorbamı içtim radyomu açtım sitemi açtım ve gelmiş oldum deo...
amma şey yapmışım taam başka bişe yapmiim ben bugun dio bide..haha
biraz uyu diyo
Saygım adabımı aştı bu gece.
Haydi Beşiktaşım lütfennn nolurrr diyorrr ...
ICIMDEKI SESS COK CALISMALISIN DIYOO
Yok yok ablası paylaşımları oku izle takıldığını sor yardımcı oluruz diyo hani o konuda tamam öyle diyo bu ses
Of Bea Yine iş günü geldi şimdi uyunurmu bea deo
Kendimi tebrik ediyorum aylardır çantada taşıdıım ilacı bu sefer evde bırakam çıkarken içerim dedim ondada içmeyi unuttum..kıvran çek cezanı eylem hanım deo
Pazartesi temizliği camlarada kalkıştım aparatlı kolla canım çıktı

şimdi bütün kolum ağrıyo içimdeki "afferin sana

kimn umru çek şimdi ağrıyı" diyo