Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
Kedİyİ kaÇirmayin !!!
çok güzel stres atmaya birebir .Hepimizin stres atmaya ihtiyacı var.Hadi bakalım yakalayın bu kediyi 
İKİ ARADA Bİ DEREDE KAFA BOŞALTMAK İSTER MİSİNİZ?
İŞTE! SİZE GÜZEL BIR OYUN, AMA SAKIN KOLAY ZANNETMEYIN!!!
Amaç, resimde görüldüğü gibi kedinin etrafını koyu yeşil toplarla çevirip kaçmasını önlemek.
Bunu yapabilmek için de açık yeşillere tıklayınca koyu yeşile dönüşüyor…
Resme tiklayip baslayiniz. Oyun bitince sol alttaki 'Reset'i tıklayın tekrar başlayın.
Eğlenceli ama sanıldığı gibi hiç de kolay bir oyun değil
Oynamak Icin TIKLAYIN
ayy sinirim geçer diom daha çok sinir oluom...kaçıo bu kerata her halükarda...
oldum olası kedüleri sefmezdüm zati...haha
tşk..ler...
innat ederim oynarım akşama kadar ben şimdi...
paylaşım için teşekkürlerr .valla ben yendim bu kediyii heheheheh
bende sistemi öğrendim yeniom artık da...resmini çekip tam buraya ekliim diedenerken sayfa yenilenio yeniden başlıom
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
Relax engin amac sinir olmak degil
sistemi cozmek lazim aslina bakarsan bende yeniliyorum .. ve pes ettim
olmuyor yaa deli oldumm

beratcan nasıl tuttun kediyi
kuyruğundannn
MERHABA ..!!
teşekkürlerberatcan taktiğin için kuyrugundan tutmak işe yaradı
Eferimmm ssana Beratcan taktigi ogrenmisin
Eda bravo sanada
.. AMA BEN HALA YAPAMADIMM BEN BU KEDIYI FURURUMMM
hehehehe güzel kovalamaca bu kedi çok kaçtı aresi çağıracam heee
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
yaa ben çok tuttumda nie resim çekemedim ona sinir oldum...
yoksam hepünüzden önce tuttuydum
kediyi bırtak kuyruguda tutulmuyo bu kedinin yaff
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
yapptımm yaptımm
amaa ekran görüntüsünü alamadım
hemen oyun değişti yaff

))))))
haha melyemm efferim başarmışınn
ben çekemedim hahahhaaaaaa
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
bendede öle oluo sinir oluom ama...saniye ile böle alınmış...bi painte yapıştırmayı dene şekerim bu şekilde alınmış olabülür senünde
hahahaha bidaha kuyrugundan yakalayabilirsemm alıcam ekran görüntüsünüde
kaçıyorr mübarekk

)))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
hahaha insan hırs edio keyifli geldi bana...yanımdaki kısda dio abla banada öğret bende yakaliim nolur die hahaha