
This post has been edited 1 times, last edit by "ZeN" (Jan 23rd 2011, 7:15pm)
Uzmanlar bunu kabul etmiyorlar evliliğin yürüme sebebi çocuklar olamaz siz sebep gösteriyorsunuz diyorlar.Hep itiraz etmişimdir evet bazı kişilerce belki öyle ama genelimiz annelik duygumuz ağır bastığından çocuklarımızın mutluluğu için görmedim,duymadım,söylemedimleri oynuyoruz...Benim bir sözüm vardır sık sık kendime tekrar ederim."SENİN İÇİN EN İYİSİ OLMASADA ÇOCUKLARIN İÇİN EN İYİSİ" tabiki bu eşlerimiz içinde geçerli...Annelik öyle yüce duyguki çekilir herşey o evlatlar için çekilir..
This post has been edited 2 times, last edit by "σкуαηυѕ" (Jan 25th 2011, 7:39pm)