Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

PR€NS€S35

Profesyonel

  • "PR€NS€S35" bir kadın

Mesajlar: 1,654

Kayıt tarihi: Oct 30th 2010

  • Özel mesaj gönder

681

Thursday, 30.12.2010, 00:06

:ksevgi: BEN GELDIM BAKALIM BENDEN SONRA KIM GELECEK :ksevgi:
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

682

Thursday, 30.12.2010, 18:26

ben geldim :D

kahvesi olan gelsin ;)
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

cantanem35

Profesyonel

  • "cantanem35" bir kadın

Mesajlar: 1,897

Kayıt tarihi: Aug 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

683

Friday, 31.12.2010, 00:10

ben geldim :D
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█

684

Friday, 31.12.2010, 00:25

bide ben gelimm noolcaksa :)
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

685

Friday, 31.12.2010, 18:30

bende geleyim bari :):)

cantanem35

Profesyonel

  • "cantanem35" bir kadın

Mesajlar: 1,897

Kayıt tarihi: Aug 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

686

Friday, 31.12.2010, 20:54

BEN GELDIM KIM GELIRSE GELSIN ;)
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█

687

Friday, 31.12.2010, 22:48

ben geldimmmm :):)

cantanem35

Profesyonel

  • "cantanem35" bir kadın

Mesajlar: 1,897

Kayıt tarihi: Aug 9th 2010

  • Özel mesaj gönder

688

Saturday, 1.01.2011, 03:17

YENI YILDA ILK GELEN BENIM BAKALIM IKINCI KIM OLACAK :S :thumbsup:
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█

689

Saturday, 1.01.2011, 14:24

beklediğim gelmiyorki başka kim gelirse gelsinnn
HAYAT benim HAYATIM herkes DOSTUM olamaz!
ASKA gelince... BiDEFA oldum BiDAHA isim OLMAZ!!!

PR€NS€S35

Profesyonel

  • "PR€NS€S35" bir kadın

Mesajlar: 1,654

Kayıt tarihi: Oct 30th 2010

  • Özel mesaj gönder

690

Saturday, 1.01.2011, 17:34

ben geldim :D :thumbsup:
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...

691

Saturday, 1.01.2011, 18:19

ben geldim :):)

692

Saturday, 1.01.2011, 19:37

bende geleyim bakalim ;) :thumbup:

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

693

Monday, 3.01.2011, 13:36

ben geldim :))

1 sene gectii nerdesiniizz haydi gelinn rizegüzeliiii, DusaMoja,engongem ;) ;) :P
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

694

Friday, 7.01.2011, 17:06

kimse gelmemisss ben gelmisim yine nerdelerdesinizzzzz :P :P :P :P :P :P

böööööööööööööööööööööööööööö
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

695

Friday, 7.01.2011, 18:09

böööööööööööööööö :D:D

geldimmmmmmm :D

hava soguk sıcacık kahvesi olan gelsin :D:D
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

696

Friday, 7.01.2011, 18:15

2 Dene içtim bugun yine var ama içmemde içirmemde :P
amma cimriyim dimi:D


kahve istemiyen gelsün :P

697

Saturday, 8.01.2011, 22:42

ben geldimm :):)

isteyen gelsin :):)

-->AyGüL<--

Profesyonel

  • "-->AyGüL<--" bir kadın

Mesajlar: 2,891

Kayıt tarihi: Jul 7th 2010

Konum: ALMaNyA

  • 1332966
  • Özel mesaj gönder

698

Monday, 10.01.2011, 00:34

Iyiii bari bende buraya gelem zaten Forumada geri döndüm burayi da ihmal etmiyem dedim ^^
benden sonra da bakalim kim gelecek :)

699

Tuesday, 11.01.2011, 11:56

bende geldimmm .kim istersee gelsinnn kapııı açıkkk :kkahkaha:

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

700

Tuesday, 11.01.2011, 12:05

ben geldim sevgili jürim :D:D:D:D

kahvesi olna gelsin :D:D:D:D
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!