Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

BEN GELDIM BAKALIM BENDEN SONRA KIM GELECEK
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...
ben geldim
kahvesi olan gelsin
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
ben geldim
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█
bide ben gelimm noolcaksa
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]
bende geleyim bari

BEN GELDIM KIM GELIRSE GELSIN
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█
ben geldimmmm

YENI YILDA ILK GELEN BENIM BAKALIM IKINCI KIM OLACAK
─▄▀▀█▀▀▄
▐▌KɑĿßİм▐█▄▄█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▐█▄───▄██▀▀█▀▀▀▀▀█▀█▀▀
─▀██▄██▀────────█▀█▀█
beklediğim gelmiyorki başka kim gelirse gelsinnn
HAYAT benim HAYATIM herkes DOSTUM olamaz!
ASKA gelince... BiDEFA oldum BiDAHA isim OLMAZ!!!
ben geldim
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...
ben geldim

bende geleyim bakalim
ben geldim

)
1 sene gectii nerdesiniizz haydi gelinn rizegüzeliiii, DusaMoja,engongem
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
2 Dene içtim bugun yine var ama içmemde içirmemde

amma cimriyim dimi
kahve istemiyen gelsün
Iyiii bari bende buraya gelem zaten Forumada geri döndüm burayi da ihmal etmiyem dedim 
benden sonra da bakalim kim gelecek
bende geldimmm .kim istersee gelsinnn kapııı açıkkk
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!