Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

kralimfm

Profesyonel

Mesajlar: 2,524

Kayıt tarihi: Apr 2nd 2009

Konum: bursa

  • Özel mesaj gönder

41

Monday, 24.08.2009, 02:43

BENİM MASA USTUMDE BU

Sevil26

Stajyer

  • "Sevil26" bir kadın

Mesajlar: 61

Kayıt tarihi: Oct 15th 2006

Konum: Düsseldorf

  • Özel mesaj gönder

42

Monday, 24.08.2009, 02:57

güzel bir arkaplan secmissin ;)

benim masa üstümde siyah bir arkaplan üzerinde tek cöptenekesi var (resme gerek yok ) :D

kralimfm

Profesyonel

Mesajlar: 2,524

Kayıt tarihi: Apr 2nd 2009

Konum: bursa

  • Özel mesaj gönder

43

Monday, 24.08.2009, 03:06

tsk ederim

  • "beratcan" bir erkek

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

44

Tuesday, 12.01.2010, 00:04

benim masa üstü yine karıştı başedemiyorum artık programlarla böyle giderse ekranımda yer kalmıcak :D


Ha®uN

Profesyonel

  • "Ha®uN" bir erkek

Mesajlar: 2,464

Kayıt tarihi: Sep 20th 2006

Konum: Mönchengladbach

  • Özel mesaj gönder

45

Tuesday, 12.01.2010, 00:12

beratcan,

Bu ne abiiiii :D
Daha yokmuydu :lol:

  • "beratcan" bir erkek

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

46

Tuesday, 12.01.2010, 00:38

Bir aya kalmaz sağ boşluğuda doldururum diye düşünüyorum :D

masa üstündeki görüntü bilgisayarımda bulunanın 10/1 gerisi içerde :D

47

Tuesday, 12.01.2010, 01:57

Gülmek Yok Ama :D:D:D

Biraz Dağınık Biriyimdirde :P:P:P



ARABANFM27

Profesyonel

  • "ARABANFM27" bir erkek

Mesajlar: 992

Kayıt tarihi: Aug 16th 2009

Konum: Sucum Hep Iyi Olmak!!!!!!!!!!köTU KISILER BILE iYI DAVRANMAK......

  • 1067867
  • Özel mesaj gönder

48

Tuesday, 12.01.2010, 02:06

Buda benim PC


(Masum)

Bilge

  • "(Masum)" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

49

Thursday, 10.06.2010, 23:26

Konunun uzerinden baya gecmis eh masaustude guncellendi :)

Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

Seninki1314

Orta Düzey

  • "Seninki1314" bir erkek

Mesajlar: 465

Kayıt tarihi: Apr 5th 2010

Konum: Beden Köln / Ruh Kayseri

  • 1291028
  • Özel mesaj gönder

50

Thursday, 10.06.2010, 23:35

cokmu pasakliyim ne :D :D

Kendime "Yeni" 1 Ben Lazim :rolleyes:

(Masum)

Bilge

  • "(Masum)" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

51

Thursday, 10.06.2010, 23:36

Murat buu ne :D
resmen cizik atmissin hahah
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

52

Thursday, 10.06.2010, 23:40

koptummm
hahahahahahaha
hay sen çok yaşa emii...hahaha

  • "<<berdush>>" bir erkek

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

53

Thursday, 10.06.2010, 23:44

murat reklami sevmiyo,o yüzden cizmis :P
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.

54

Friday, 11.06.2010, 00:18

SİGARA PİŞMANLIKTIR.

Beheycan27

Stajyer

  • "Beheycan27" bir erkek

Mesajlar: 76

Kayıt tarihi: Nov 6th 2008

  • Özel mesaj gönder

56

Friday, 11.06.2010, 00:55

evil abini masaüstünde ne istersen var masallah :thumbup:
www.nazarforum.de

57

Friday, 11.06.2010, 01:22

genelde bu kadar kalabalıkd deildir:) kalabalığı sevmem.
klabalık ana denk geldiniz:)

PR€NS€S35

Profesyonel

  • "PR€NS€S35" bir kadın

Mesajlar: 1,654

Kayıt tarihi: Oct 30th 2010

  • Özel mesaj gönder

58

Wednesday, 1.12.2010, 02:23

en guzeli bu ben bunu begendim :thumbsup:
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...

PR€NS€S35

Profesyonel

  • "PR€NS€S35" bir kadın

Mesajlar: 1,654

Kayıt tarihi: Oct 30th 2010

  • Özel mesaj gönder

59

Wednesday, 1.12.2010, 02:24

GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...

-->AyGüL<--

Profesyonel

  • "-->AyGüL<--" bir kadın

Mesajlar: 2,891

Kayıt tarihi: Jul 7th 2010

Konum: ALMaNyA

  • 1332966
  • Özel mesaj gönder

60

Wednesday, 1.12.2010, 15:01

Benimkide bu iste :)