Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
tşkrlr
iyiyiz şükür sizde iyisiniz biliyoz yanıt vermenize gerek yok
bizimde umrumuz değilde son mesaj diyenleri kolluyoz
nillcik sen ne geldin buraya yaffff
aniii biri gidiyo biri geliyo
nöbetteyiz diyom anlamıyolar
vaysss uyanık

tema yapıyorum kıpraşmayın biraz durun durduğunuz yerde
HEHEHHEE bende buralardayımmm gözlemciiinizzz
nillcik sen ne geldin buraya yaffff
aniii biri gidiyo biri geliyo
nöbetteyiz diyom anlamıyolar
sen temanı yap ececim nöbeti neyin boşver daha herkes ayakta uyuyanda yok cin gibiler masallah

hem son mesaj diyenleri kolluyomusunuz sitemizde bi ağır ablamızda varmış

)sırtımız yere gelmez daha
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]
tema yapıyo gözüde burda ecenin bide görünmeyomuşşşşşşşşş

€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
ne fenasınız size bakıcam derken group delete dedim gitti bütün tema bakmıycam artık sizin olsun
no panik relax relax
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]
en üstte resmim çıktı hoşgeldiniz ece diyo demek adminde beğendi avatarımı
son mesaj diye yazmadım kim yaptıysa ona mercilerden bidemet demek için yazdım
oyyy çok üzüldüm ececim yaaa
olsun üzülme bakmada sen biz bakarız seninde yerine buraya

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeç merak etme sennnn
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
ya bozduğumu geri yapiyim derken bütün stylerleri sildim offf ne aptalım uğraşıyom şimdi
tmm valla canım sıkıldı siz durun ben bakmıycam artık
sıkma canını bosver (_)> bi kahve molası afiyet olsun
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
oyoyoy ne varsa bizim oralılarda var ellerine sağlık ne muradın varsa olsun hemide ikiz olsun
Yok kardeş burdan dümdüz gitcen ikinci sola döncen ordan sağa sonra durak görcen ordan 7.45 otobüslerine binicen