Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,141

Thursday, 7.10.2010, 20:17

tşkrlr ;)
iyiyiz şükür sizde iyisiniz biliyoz yanıt vermenize gerek yok :whistling:
bizimde umrumuz değilde son mesaj diyenleri kolluyoz tzz

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

2,142

Thursday, 7.10.2010, 20:22

hihihhi:D çok şükür ececim sen nasılsın:P:D:D:D
neee aaaa son mesajda neymiş ki tzz

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,143

Thursday, 7.10.2010, 21:45

nillcik sen ne geldin buraya yaffff 8|
aniii biri gidiyo biri geliyo :blink:
nöbetteyiz diyom anlamıyolar :evil:

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

2,144

Thursday, 7.10.2010, 21:49

kim anlamiyomuş seni bakem :gelgel: :gelgel: :gelgel:
üzme sen tatlı canını kimmiş söyle :box: :box: :box: :P

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,145

Thursday, 7.10.2010, 22:09

vaysss uyanık :D tema yapıyorum kıpraşmayın biraz durun durduğunuz yerde :thumbsup:

2,146

Thursday, 7.10.2010, 22:13

HEHEHHEE bende buralardayımmm gözlemciiinizzz :thumbup:

2,147

Thursday, 7.10.2010, 22:15

nillcik sen ne geldin buraya yaffff 8|
aniii biri gidiyo biri geliyo :blink:
nöbetteyiz diyom anlamıyolar :evil:

sen temanı yap ececim nöbeti neyin boşver daha herkes ayakta uyuyanda yok cin gibiler masallah:)
hem son mesaj diyenleri kolluyomusunuz sitemizde bi ağır ablamızda varmış:))sırtımız yere gelmez daha:D
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

2,148

Thursday, 7.10.2010, 22:29

tema yapıyo gözüde burda ecenin bide görünmeyomuşşşşşşşşş:P:D

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

2,149

Thursday, 7.10.2010, 22:47

ece tema yapsın :D biz nöbet tutarız :D:D

nöbetide kimseye vermiyo ece :P :D:D
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,150

Thursday, 7.10.2010, 22:49

ne fenasınız size bakıcam derken group delete dedim gitti bütün tema bakmıycam artık sizin olsun :1kizbalik:

2,151

Thursday, 7.10.2010, 22:57

no panik relax relax:P
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,152

Thursday, 7.10.2010, 23:10

en üstte resmim çıktı hoşgeldiniz ece diyo demek adminde beğendi avatarımı :D
son mesaj diye yazmadım kim yaptıysa ona mercilerden bidemet demek için yazdım tzz

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

2,153

Thursday, 7.10.2010, 23:15

oyyy çok üzüldüm ececim yaaa ;(
olsun üzülme bakmada sen biz bakarız seninde yerine buraya:P
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeç merak etme sennnn:P

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

2,154

Thursday, 7.10.2010, 23:37

evett sen temanı yap ece biz asker gibi dikildik buraya :D:D 18 ay nöbet tutarız :P :P
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,155

Thursday, 7.10.2010, 23:44

ya bozduğumu geri yapiyim derken bütün stylerleri sildim offf ne aptalım uğraşıyom şimdi :kaptal:
tmm valla canım sıkıldı siz durun ben bakmıycam artık :küzgün:

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

2,156

Friday, 8.10.2010, 00:01

sıkma canını bosver (_)> bi kahve molası afiyet olsun
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,157

Friday, 8.10.2010, 00:09

oyoyoy ne varsa bizim oralılarda var ellerine sağlık ne muradın varsa olsun hemide ikiz olsun

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

2,158

Friday, 8.10.2010, 00:48

ikizmiiiiiiiiii ay ben çok severim ikizleriiiiiiiiiii :ksevgi:
olsun hepimiz bakarız onlara :kbravo: :1kizyandan: :1kizyandan: :1kizyandan:

DjMaHurGözLüm

Profesyonel

  • "DjMaHurGözLüm" bir erkek

Mesajlar: 1,428

Kayıt tarihi: Nov 29th 2007

Konum: İzmir Eski Foca

  • 1241258
  • Özel mesaj gönder

2,159

Friday, 8.10.2010, 02:02

:) :D :D Burda Üsküdara Tren Gecermi 8o :box: :gelgel: :evil:
уαηℓızℓıк вєηιм ѕєν∂αм /тєк gєℓ∂ιм тєк gι∂єяιм'!

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "DjMaHurGözLüm" (8.10.2010, 02:52)


<ece>

[Forum Ablası]

  • "<ece>" bir kadın

Mesajlar: 47,557

Kayıt tarihi: Sep 16th 2010

Konum: TC İstanbul/allaturkaa

  • Özel mesaj gönder

2,160

Friday, 8.10.2010, 07:02

Yok kardeş burdan dümdüz gitcen ikinci sola döncen ordan sağa sonra durak görcen ordan 7.45 otobüslerine binicen :kcool: