Giriş yapmadınız.

DusaMoja

Profesyonel

  • "DusaMoja" bir kadın

Mesajlar: 1,252

Kayıt tarihi: Sep 5th 2010

Konum: KaRşIyAkA 35/5

  • Özel mesaj gönder

241

Sunday, 26.09.2010, 17:04

hahahahaha bendede modum :D:D:D

242

Sunday, 26.09.2010, 17:05

:kkahkaha: :kkahkaha::kcool:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

243

Sunday, 26.09.2010, 17:33

DusaMoja gelsinnnn:)
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

244

Sunday, 26.09.2010, 21:39

uzun zamandırrr görünmeyennn arkadaşşş espritüell gelsinnnn :thumbup:

245

Sunday, 26.09.2010, 22:31

İyisinden Kalmadı Malisif Ben Gelsem Olmazmi :)

Kankamı Çok Özleyen Biri Var Hasretinden Erimiş Bir Kaç Kilo Wermiş Yazik ;(

Ewet Ewet Kankam Gelsin Kankam Nirdesin Berdush'um tzz tzz tzz
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..

üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!

246

Sunday, 26.09.2010, 22:33

hah bende tam babush gelsin diyodum gelmişin zaten bu msn ne zaman açılcak babush:))))
bi emanet var onu vercektim:)))artık burdan haberlesiyos iyi valla:D
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

247

Sunday, 26.09.2010, 22:34

onu bilemem nerde ama ben geldimmmmmm :P

yüreği sıcacık bir insan gelsin :P

248

Sunday, 26.09.2010, 22:36

:D :D :D Oda Eyiymiş Bak

Malisif Bir Süre Msn Açılmıyacak Yada Açılamayacak

Sen Emanetimin İsmini Pm At Ben İndiririm Dermişim :1gözkirp:


Beratcan Abim Gelsin
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..

üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!

249

Sunday, 26.09.2010, 22:40

olur atim senin msn nooldu kediciklermi yedi:D

olmayan herkes gelsin:) benim beklediğim yok şimdilik:)
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

  • "ßy nilly" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

250

Sunday, 26.09.2010, 22:55

olmayanlar yuk ben geldim yine:P

gelirkene size çayla kek de getirdim:) afiyet bal şeker olsun...vitaminleri yarasın yağları cıkss tzz yaramasın :P


  • "serpil_X" bir kadın

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

251

Monday, 27.09.2010, 21:27

bende geldim

deli kurt gelsin :):)

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

252

Monday, 27.09.2010, 21:35

delikurt sanırım ders calışıyor ben geldimmmm :D:D:D

rizegüzeli ve kankası sibela gelsinn :D:D
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

253

Monday, 27.09.2010, 21:39

nilly vallla süperrr pasta + çayyy eline sağlıkkkk :thumbup:
özgürr derse verdii kendini mutlakk :1gözkirp:

forum mafyasııı ben geldimmm geldimmm geldimmmm kimmm gelicekkk acepppp ??????

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

254

Monday, 27.09.2010, 21:42

ben geldimmmmmmmmmmm :):)

bizleri kim çağırdııııı o gelsinnnnnn:):9
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

255

Monday, 27.09.2010, 21:46

ben cagırdım daaaa :D:D

bende geldimmmm :D

bakalım kim gelecekkk..
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

256

Monday, 27.09.2010, 22:51

ben geldimmmm hadi fijuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dusamoja rizegüzeli engongemm nerdesnizzzzzzz
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

257

Tuesday, 28.09.2010, 19:43

biri bana seslendi sanırım :D:D

herkes gelsin :D:D:D
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

  • "serpil_X" bir kadın

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

258

Tuesday, 28.09.2010, 20:21

:):) bende geldim :):)

isteyen gelsin ...

sibela

Profesyonel

  • "sibela" bir kadın

Mesajlar: 1,507

Kayıt tarihi: Jul 1st 2010

  • Özel mesaj gönder

259

Wednesday, 29.09.2010, 15:57

ben geldimmm:):)

DusaMojam gelsinnnnnn:)))))
~~Ben ne zaman büyüdüm annem ~~

DusaMoja

Profesyonel

  • "DusaMoja" bir kadın

Mesajlar: 1,252

Kayıt tarihi: Sep 5th 2010

Konum: KaRşIyAkA 35/5

  • Özel mesaj gönder

260

Wednesday, 29.09.2010, 15:58

biri banamı seslendi ne.... kulaklarım çınladı bende geldim :D:D:D:D