Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

Ernate

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Ernate"

Mesajlar: 64

Kayıt tarihi: Dec 23rd 2008

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 26.09.2010, 23:06

Samanyolu İNDEX- Asi Kardelen & Ernate

Samanyolu İNDEX

önizleme edit /
Ernate belirtilen dosyaları ekledi:
  • samanyolu.rar (3.61 kB - 876 defa indirildi - en son: 21.02.2026, 22:39)

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Beratcan" (27.09.2010, 03:09)


2

Sunday, 26.09.2010, 23:14

tek kelimeyle sahaneeeeeeeeeeeeeeeeee :kbravo: çok güzel olmus :kyorgun: :kyorgun: emeğine o güzel yüreğine sağlık :ksevgi: :ksevgi:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

3

Sunday, 26.09.2010, 23:23

:D :D :D Hey Allam Ya Kendi Çalışmasına Bile Övgü Yağdırır Oldun Asi :P

Sakin Ol Arkadaşım Zati Senin İmzan War Çalışmada Az Ağır Ol Abi Desinler tzz tzz tzz

Her İkinizinde Emeklerine Yüreklerine Sağlık Çok Hoş Olmuş Tebrikler
Yanlız Haddim Değil Ama Nacizane Tavsiye Kurallar Scriptini Kaldırırsanız Daha Güzel Olurmuş Sanki :S
Gerçi Hem Firefoxt'tada Hatalı Çalışıyor :( Hem Kuralları Takan Kimki Dimi Ama :D Ben Geldimmi Kurallara Dikkat Ederim Bundan Sonra Söz :D
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..

üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "BaBuSh" (26.09.2010, 23:29)


Karayel64

Profesyonel

  • "Karayel64" bir erkek

Mesajlar: 1,597

Kayıt tarihi: Jun 23rd 2010

Konum: Ege Bölgesi

  • Özel mesaj gönder

4

Sunday, 26.09.2010, 23:24

Emegine Saglik , Paylasim için Tskler Arkadasim... :thumbup:
Varlığımın Kıymetini Bilmeyenlere, Yokluğum Kapak Olsun...

Ernate

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Ernate"

Mesajlar: 64

Kayıt tarihi: Dec 23rd 2008

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 26.09.2010, 23:27

Alıntı

:D :D :D Hey Allam Ya Kendi Çalışmasına Bile Övgü Yağrır Oldun Asi :P

Öyle deme Babush Bütün yükü ve aziyeti ben çektim o başımda AKIL hocalığı ettiydi ondan :))))
Yok Bende Firefox da bir hata göremedim Babush ??
evet senin Script var DJ isimleri ÇALDUM
:D
Şu firefox hatası nedir bilgilendirsene ?? bende gözükmeyen neymiş ?

6

Sunday, 26.09.2010, 23:30

Olsun Olsun İkinizinde Pardon Özür Dilerim

Senin Emeğine Yüreğine Sağlık Asinin Diline :P Beyin Gücüne Sağlık O Zaman

Teşekkürler Arkadaşım Saolasın
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..

üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!

Ernate

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Ernate"

Mesajlar: 64

Kayıt tarihi: Dec 23rd 2008

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 26.09.2010, 23:35

Her Erkeğin (başarılı) arkasına, Bir asi kardelen gibi akıl hocası lazım sanırım ^^

8

Sunday, 26.09.2010, 23:35

Alıntı

:D :D :D Hey Allam Ya Kendi Çalışmasına Bile Övgü Yağrır Oldun Asi :P

Öyle deme Babush Bütün yükü ve aziyeti ben çektim o başımda AKIL hocalığı ettiydi ondan :))))
Yok Bende Firefox da bir hata göremedim Babush ??
evet senin Script var DJ isimleri ÇALDUM
:D
Şu firefox hatası nedir bilgilendirsene ?? bende gözükmeyen neymiş ?

aynen üle oldu :kcool: ama harika oldu sevindirik oldum :kbravo: :kbravo: :kyorgun:
beyin gücüne gelince harikadır kendileri:)
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

9

Sunday, 26.09.2010, 23:49

Alıntı


Yok Bende Firefox da bir hata göremedim Babush ??
evet senin Script var DJ isimleri ÇALDUM :D
Şu firefox hatası nedir bilgilendirsene ?? bende gözükmeyen neymiş ?



Arkadaşım Haddim Değil Ukalalık Etmek İstemem Ama Bilerekte Yapmış Olabilirsin Tabiki
Ama Bende Kurallarımız Yazısı Tasarımın El Altından Kaymaya Başladı :S Ondan Öyle Dedim Ben




Scriptlerin Bir Önemi Yok Güle Güle Kullan İşe Yarayabiliyorsam Ne Mutlu Bana :D
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..

üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!

Ernate

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Ernate"

Mesajlar: 64

Kayıt tarihi: Dec 23rd 2008

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 26.09.2010, 23:54

Ok Anlaştık emme bilerek ordan çıkıyor Kurallar, IE 8 de ordan çıkıyor zati :D
Sayfada kayma yok yani :box:

  • "Beratcan" bir erkek

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 27.09.2010, 03:08

Ernate

site indeksini tekrar gözden geçirin

şimdilik önizleme kaldırılmıştır

MERHABA ..!!

DusaMoja

Profesyonel

  • "DusaMoja" bir kadın

Mesajlar: 1,252

Kayıt tarihi: Sep 5th 2010

Konum: KaRşIyAkA 35/5

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 27.09.2010, 23:58

süper olmuş arkadaşım emegine saglık paylaşım için tşkler...