Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1,121

Wednesday, 1.09.2010, 03:08

ayçin cnm uykun gelmedimmi :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1,122

Wednesday, 1.09.2010, 03:09

yohh daha cin gibiyim niyeyse bugün hic uykum gelmiyi :D

:P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

1,123

Wednesday, 1.09.2010, 03:09

drimm drimm n e çok yazıyonuz yaff
hızınıza yetişemiyom
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,124

Wednesday, 1.09.2010, 03:09

al işte nisa geldi bu heç yatmaz vallaa :D
MERHABA ..!!

1,125

Wednesday, 1.09.2010, 03:11

h.g nisacım :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,126

Wednesday, 1.09.2010, 03:13

ya uykunuz yokmu sizin

sabahın koru olmuş hala son mesaj için çablaıyorlar ya

bakın bana hiç öyle bi derdim varmı :P
MERHABA ..!!

1,127

Wednesday, 1.09.2010, 03:15

hiç varmı demi yani ölesine yazıyon :)) biz ne kadar fesatız modumuz öle şeyler yaparmı :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1,128

Wednesday, 1.09.2010, 03:17

yoh hec yapmaz saniyom ben :P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,129

Wednesday, 1.09.2010, 03:18

evet hiç yapmam oyle şeyler bikere yaptım

oda bu başlığı açmaktı :P
MERHABA ..!!

1,130

Wednesday, 1.09.2010, 03:18

tabi biz hep hakını yiyoz modumuzun :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

1,131

Wednesday, 1.09.2010, 03:23

hb cnm tsklerr
hee yatmamm sen yatana kadar bekliyom
sonracımaaa giriyom forumaa
yazıyomm yazıyommmmmmmmmm:))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

1,132

Wednesday, 1.09.2010, 04:13

ya sizler ne kadar inatçısınız :) ana benim sonuncu diıommmmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaaa olmaz ama:)))))))))))))))

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1,133

Wednesday, 1.09.2010, 04:40

hehhe herkesleri uyuttum artikin gidebilirim SON MESAJ benim :P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

1,134

Wednesday, 1.09.2010, 05:26

sen öyle san:))) uyutmusmus:D tükkanı ben kapatamda görün hepiniz :kcool: :1kizyandan: :1kizyandan: :1kizçak:

((bu arada sabahda olmus hem kapatma hemde açılışı yapmış bulundum :kcool: ))

buyurun burdan devam edin :1gözkirp:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

1,136

Wednesday, 1.09.2010, 07:51

herkes uykudayken sen mesajı yazıp kaçayım :D
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

-->AyGüL<--

Profesyonel

  • "-->AyGüL<--" bir kadın

Mesajlar: 2,891

Kayıt tarihi: Jul 7th 2010

Konum: ALMaNyA

  • 1332966
  • Özel mesaj gönder

1,137

Wednesday, 1.09.2010, 14:08

iyi burasi unutulmus ben hemen slm diyem de kacam bari ;)

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,138

Wednesday, 1.09.2010, 14:33

gündüz vardiyası gorevde :P
MERHABA ..!!

-->AyGüL<--

Profesyonel

  • "-->AyGüL<--" bir kadın

Mesajlar: 2,891

Kayıt tarihi: Jul 7th 2010

Konum: ALMaNyA

  • 1332966
  • Özel mesaj gönder

1,139

Wednesday, 1.09.2010, 14:37

yaaaaa Modum sen hangi arada geldin ?(
bende tek kaldim diye seviniyordum :S

1,140

Wednesday, 1.09.2010, 14:38

hehe s.modum benim son mesaj :)
Saygım adabımı aştı bu gece.