Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
ayçin cnm uykun gelmedimmi

)
Saygım adabımı aştı bu gece.
yohh daha cin gibiyim niyeyse bugün hic uykum gelmiyi
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..
drimm drimm n e çok yazıyonuz yaff
hızınıza yetişemiyom
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
al işte nisa geldi bu heç yatmaz vallaa
MERHABA ..!!
h.g nisacım

)
Saygım adabımı aştı bu gece.
ya uykunuz yokmu sizin
sabahın koru olmuş hala son mesaj için çablaıyorlar ya
bakın bana hiç öyle bi derdim varmı
MERHABA ..!!
hiç varmı demi yani ölesine yazıyon

) biz ne kadar fesatız modumuz öle şeyler yaparmı

)
Saygım adabımı aştı bu gece.
yoh hec yapmaz saniyom ben
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..
evet hiç yapmam oyle şeyler bikere yaptım
oda bu başlığı açmaktı
MERHABA ..!!
tabi biz hep hakını yiyoz modumuzun

)
Saygım adabımı aştı bu gece.
hb cnm tsklerr
hee yatmamm sen yatana kadar bekliyom
sonracımaaa giriyom forumaa
yazıyomm yazıyommmmmmmmmm

)
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
ya sizler ne kadar inatçısınız

ana benim sonuncu diıommmmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaaa olmaz ama

))))))))))))))
hehhe herkesleri uyuttum artikin gidebilirim SON MESAJ benim
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..
sen öyle san

)) uyutmusmus

tükkanı ben kapatamda görün hepiniz
((bu arada sabahda olmus hem kapatma hemde açılışı yapmış bulundum

))
buyurun burdan devam edin
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]
herkes uykudayken sen mesajı yazıp kaçayım
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
iyi burasi unutulmus ben hemen slm diyem de kacam bari
gündüz vardiyası gorevde
MERHABA ..!!
yaaaaa Modum sen hangi arada geldin
bende tek kaldim diye seviniyordum
hehe s.modum benim son mesaj
Saygım adabımı aştı bu gece.