Giriş yapmadınız.

1,121

Wednesday, 1.09.2010, 03:08

ayçin cnm uykun gelmedimmi :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1,122

Wednesday, 1.09.2010, 03:09

yohh daha cin gibiyim niyeyse bugün hic uykum gelmiyi :D

:P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

1,123

Wednesday, 1.09.2010, 03:09

drimm drimm n e çok yazıyonuz yaff
hızınıza yetişemiyom
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,124

Wednesday, 1.09.2010, 03:09

al işte nisa geldi bu heç yatmaz vallaa :D
MERHABA ..!!

1,125

Wednesday, 1.09.2010, 03:11

h.g nisacım :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,126

Wednesday, 1.09.2010, 03:13

ya uykunuz yokmu sizin

sabahın koru olmuş hala son mesaj için çablaıyorlar ya

bakın bana hiç öyle bi derdim varmı :P
MERHABA ..!!

1,127

Wednesday, 1.09.2010, 03:15

hiç varmı demi yani ölesine yazıyon :)) biz ne kadar fesatız modumuz öle şeyler yaparmı :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1,128

Wednesday, 1.09.2010, 03:17

yoh hec yapmaz saniyom ben :P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,129

Wednesday, 1.09.2010, 03:18

evet hiç yapmam oyle şeyler bikere yaptım

oda bu başlığı açmaktı :P
MERHABA ..!!

1,130

Wednesday, 1.09.2010, 03:18

tabi biz hep hakını yiyoz modumuzun :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

1,131

Wednesday, 1.09.2010, 03:23

hb cnm tsklerr
hee yatmamm sen yatana kadar bekliyom
sonracımaaa giriyom forumaa
yazıyomm yazıyommmmmmmmmm:))
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

1,132

Wednesday, 1.09.2010, 04:13

ya sizler ne kadar inatçısınız :) ana benim sonuncu diıommmmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaaa olmaz ama:)))))))))))))))

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

1,133

Wednesday, 1.09.2010, 04:40

hehhe herkesleri uyuttum artikin gidebilirim SON MESAJ benim :P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

1,134

Wednesday, 1.09.2010, 05:26

sen öyle san:))) uyutmusmus:D tükkanı ben kapatamda görün hepiniz :kcool: :1kizyandan: :1kizyandan: :1kizçak:

((bu arada sabahda olmus hem kapatma hemde açılışı yapmış bulundum :kcool: ))

buyurun burdan devam edin :1gözkirp:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

1,136

Wednesday, 1.09.2010, 07:51

herkes uykudayken sen mesajı yazıp kaçayım :D
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

-->AyGüL<--

Profesyonel

  • "-->AyGüL<--" bir kadın

Mesajlar: 2,891

Kayıt tarihi: Jul 7th 2010

Konum: ALMaNyA

  • 1332966
  • Özel mesaj gönder

1,137

Wednesday, 1.09.2010, 14:08

iyi burasi unutulmus ben hemen slm diyem de kacam bari ;)

  • "Beratcan" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Beratcan"

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

1,138

Wednesday, 1.09.2010, 14:33

gündüz vardiyası gorevde :P
MERHABA ..!!

-->AyGüL<--

Profesyonel

  • "-->AyGüL<--" bir kadın

Mesajlar: 2,891

Kayıt tarihi: Jul 7th 2010

Konum: ALMaNyA

  • 1332966
  • Özel mesaj gönder

1,139

Wednesday, 1.09.2010, 14:37

yaaaaa Modum sen hangi arada geldin ?(
bende tek kaldim diye seviniyordum :S

1,140

Wednesday, 1.09.2010, 14:38

hehe s.modum benim son mesaj :)
Saygım adabımı aştı bu gece.